یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

تور آلانیا نوروز 1402

۸ بازديد

 

تور آلانیا نوروز 1402

تورهای خارجی از ایران به مقاصد مختلفی صورت می‌گیرد که یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین مقصد تورهای خارجی، تور ترکیه است. شهر آلانیا یکی از شهرهای توریستی در جنوب ترکیه بوده که در فاصله 135 کیلومتری آنتالیا واقع شده است. برای سفر به این شهر شگفت‌انگیز، تور آلانیا نوروز یکی از تورهای محبوبی است که در آن می‌توانید به غواصی و شنا در دریای مدیترانه، سفرهای مهیج دریایی، دیدن اماکن تاریخی و دیدار از کوه‌های توروس بپردازید. شنا در رودخانه‌های خنک در میان کوه‌ها، پیاده‌روی در دره‌ها و کشف غارها از دیگر تفریحات تور آلانیا نوروز می‌تواند باشد به ویژه که در ایام نوروز ترافیک گردشگران در این شهر کم‌تر از فصل تابستان است. وجود هتل‌های آل (ALL) و یوآل (UAll)، ساحل سفید و ماسه‌ای، قلعه آلانیا و برج قرمز، پاروزنی ایستاده، سپادره، حمام ترکی، جیب سافاری، سفر با کشتی دزدان دریایی، پاراگلایدر، سیتی سنتر آلانیا و بسیاری از جاذبه‌های مهیج دیگر به سفر با تور آلانیا نوروز رونق بخشیده است. در ادامه با همراه باشید تا این مقصد خارق‌العاده گردشگری را بیشتر بشناسید

قیمت تور آلانیا نوروز 1402

 

به صورت کلی قیمت تورهای مسافرتی به عوامل مختلفی بستگی داشته که از تعداد شب‌اقامت‌ها گرفته تا قیمت بلیط و هتل می‌تواند هزینه تور را افزایش یا کاهش دهند. قیمت تور آلانیا نوروز 1402 نیز به دسته‌ای از فاکتورها بستگی داشته که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نوع پرواز و نوع سفر به این مقصد می‌باشد. چنانچه سفر زمینی باشد می‌تواند هزینه کم‌تری را به مسافر تحمیل کند؛ از سوی دیگر اگر تور آلانیا هوایی باشد و با پرواز مستقیم به فرودگاه قاضی پاشا صورت بگیرد در نتیجه افزایش قیمت تورهای آلانیا را در پی خواهد داشت. به صورت کلی پروازهای غیرمستقیم که از تهران به مقصد دنیزلی و و اسپارتا صورت می‌گیرد قیمت تور آلانیا نوروز را افزایش خواهد داد. پروازهای مستقیم آلانیا هزینه تور را به‌صرفه خواهد کرد که با ایرلاین‌های ترک نظیر پگاسوس و دلفین و … صورت می‌گیرد.

تور آلانیا هتل 5 ستاره Uall

 

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم یکی از فاکتورهای پیشرفت صنعت توریسم در آلانیا وجود اقامتگاه‌ها و هتل‌های متنوع با خدمات آل و یوآل است. در تور آلانیا نوروز روی هتل 5 ستاره uall مشخصا تفاوت‌هایی وجود دارد که بسیاری از گردشگران به این تورها جذب می‌شوند. تفاوت هتل‌های پنج ستاره آل با یوآل در کیفیت نوشیدنی‌ها و مدت زمان ارائه خدمات در دو نوع سرویس می‌باشد؛ چنانچه در خدمات آل (All) فقط نوشیدنی‌های با برند داخلی به مدت دوازده ساعت ارائه شده در حالی که در خدمات یوآل (Uall) نوشیدنی‌های با برند خارجی و در طول بیست و چهار ساعت ارائه می‌شود که همین تفاوت‌ها می‌تواند بر کیفیت تور آلانیا نوروز نیز تاثیر مستقیم داشته باشد.

بهترین زمان خرید تور آنتالیا نوروز 1402

خوب بهترین و پرطرفدارترین زمان برای حضور در شهر زیبای آنتالیا ترکیه برای تعطیلات عید تاریخ 27 اسفند تا 4 فروردین ماه است و درست این بازه زمانی ایده‌آل‌ترین زمان برای استفاده از بهترین هتل‌ها، امکانات و برنامه‌های جذاب تور آنتالیا نوروز 1402 به شمار می‌رود. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که تور آنتالیا بهار برای 28 اسفند تا 2 فروردین، کمی گران‌تر از سایر زمان‌ها ارائه می‌شود.

اما پیشنهاد مجموعه سلام پرواز برای کنترل هزینه‌ها این است که شما بلیط رفت و برگشت خود را 1 تا 2 ماه قبل از تاریخ سفرتان خریداری نمایید. همچنین اگر تمایل دارید که 27 اسفند تا 4 فروردین در این مقصد باشید، نیمه دوم بهمن ماه زمان مناسب خرید تور نوروز آنتالیا شماست. اما اگر قصد دارید لحظه سال تحویل را در ایران باشید و بعد از آن سفر کنید این امکان را دارید که در همان روزهای ابتدایی تعطیلات نوروز، تور آنتالیا نوروز 1402 خود را برای تاریخ 5 فروردین به بعد از مجموعه مسافرتی سلام پرواز خریداری کنید. موضوع مهم این است که اگر هم تا 9 فرورین ماه صبر کنید، از شلوغی و هزینه‌های تور آنتالیا کمی کاسته می‌شود و می‌‌توانید با قیمت مناسب‌تر و قابل قبول‌تری تور آنتالیا مورد نظرتان را خریداری نمایید.

تفریحات ساحلی تور آلانیا نوروز

 

سواحل آلانیا و تفریحات آن یکی از جذابیت‌های سفر به این شهر توریستی بوده که می‌تواند پاسخگوی نیازهای متفاوت مسافران باشد. بهره‌بردن و استفاده از آفتاب و دریا یکی از تفریحات هیجان‌انگیز بسیاری از گردشگران آلانیا است که به ویژه ساحل کلوپاترا را برای این منظور انتخاب می‌کنند. شهر آلانیا از سواحل سفید و ماسه‌ای زیبایی در کنار آب زلال دریا برخوردار است که مسافران تور آلانیا نوروز را شگفت‌زده خواهد کرد. امکانات رفاهی، هتل‌ها متنوع، نسیم باطراوت دریا و مناظر خیره‌کننده سواحل آلانیا در هر سال مسافران زیادی را به سمت خود سرازیر می‌کند.

 

خدمات تور آلانیا سلام پرواز

 

تمامی آژانس‌های مسافرتی تلاش می‌کنند تا از بازار گردشگری ترکیه سهمی را به خود اختصاص دهند و برای این منظور به رقابت می‌پردازند. آژانس مسافرتی سلام پرواز نیز به عنوان مجری مستقیم تورهای ترکیه توانسته‌ است با استفاده از اعتبار و پتانسیل‌های خود تورهای آلانیا را برگزار کند. در بالای همین صفحه می‌توانید انواع تورهای آلانیا را مشاهده کنید و از میان آن‌ها تور مورد علاقه خود را انتخاب کنید. آژانس سلام پرواز در این تورها خدمات متنوعی نظیر بلیط رفت و برگشت با پرواز ترک مستقیم پگاسوس، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، بیمه مسافرتی تا سقف 10000 یورو، اقامت در هتل برا اساس خدمات و راهنمای فارسی زبان را به مسافران گرامی ارائه می‌دهد.

 

منبع : تور آلانیا نوروز 1402

تور باکو نوروز 1402

۸ بازديد

 


تور باکو نوروز 1402

مسافرت های نوروزی همیشه جزو یکی از علایق ما ایرانی ها که ذاتا اهل سفر هستیم، بوده و هست. در وجود همه ما انسان ها مسافری هست که همیشه به دنبال تجربیات جدید و آرامش بخشی است که دوست دارد برود و ببیند و خوش بگذراند. سالهاست که سفر به عنوان منبع الهام بخش عظیمی شناخته میشده و یکی از بهترین روش ها برای کسب آرامش و استراحت جسمی و فکری می باشد. خوب تور باکو نوروز 1402 بهترین فرصت برای گذراندن تعطیلات سال نو در کشور همسایه است و شما این امکان را دارید که از جاذبه های توریستی باکو پایتخت آذربایجان که قطب گردشگری این کشور محسوب می شود، دیدن کنید و در کنار آن از بهترین خدمات را در این تور مسافرتی دریافت کنید. اگر باکو آذربایجان را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کرده اید، قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های به یادماندنی را همراه با تور باکو آذربایجان ویژه نوروز آژانس سلام پرواز تجربه خواهید کرد.

پایتخت پرزرق‌ و‌ برق آذربایجان، یعنی شهر جذاب و دوست داشتنی باکو، درست جایی است که در آن ترکیبی از جاذبه‌ های قدیمی و مدرن را در کنار هم خواهید دید. با وجود صادرات نفتی که ثروتی بزرگ برای این شهر بهمراه داشته، هر روز بر تعداد بناهای جدید و آسمان‌ خراش ‌های باکو اضافه میشود. شما عزیزان در میان آسمان ‌خراش ‌ها و بناهای مدرن و جذاب، کوچه‌ پس ‌کوچه ‌های محله‌ های قدیمی این شهر که به زیبایی خودنمایی می‌ کنند می توانید در نوروز امسال کلی سرگرمی های فوق العاده ای را تجربه کنید.

در ادامه شما گردشگران چه به‌ دنبال جاذبه ‌های مدرن و جدید این شهر باشید، چه در پی دیدن آثار تاریخی و قدیمی، در هر دو صورت در باکو مکان های دیدنی زیادی منتظر شماست. نوروز امسال با توجه به مشکلات به وجود آمده برای پروازهای خارجی تصمیم گرفتیم برخی مسیرهای نزدیک را به صورت زمینی هم برگزار کنیم که قطعا بشما اطلاع رسانی خواهیم کرد. در ادامه تور باکو عید 1402 با جذابیت های خاص خود یک تور لوکس به حساب می آید و برای کسانی که علاقه مند به شهر گردی و دیدار از اماکن تاریخی و تفریحی هستند یک مقصد عالی بشمار می رود.
قیمت تور باکو نوروز 1402

قیمت تور باکو با توجه به عوامل مختلفی مثل انتخاب ایرلاین یا نوع سفر، مدت اقامت در باکو، خدمات تور، نوع هتل محل اقامت و … متغیر می باشد. قیمت تور باکو نوروز 1402 به این صورت است که پکیج هتل (مدت زمان مشخصی اقامت در هتل خدمات نظیر ترانسفر) با پرواز یا هزینه سفر زمینی جمع میشود و نیز با توجه به این که آژانس ‌های مسافرتی پکیج دریافت می ‌کنند و با هواپیمایی و هتل‌ ها قرارداد دارند، معمولا نرخ تورها نسبت به هزینه های سفر شخصی برای شما ارزان تر تمام می شود.

در ادامه توجه داشته باشید که قیمت تور باکو آذربایجان ویژه نوروز با بقیه ایام سال تفاوت هایی زیادی دارد، این تفاوت هم در اثر تغییر قیمت بلیط هواپیما باکو، نرخ رزرو هتل در باکو است با این حال ما در مجموعه مسافرتی سلام پرواز در پی آن هستیم تا کاری کنیم شما با پرداخت کمترین هزینه سفری خاطره انگیز و رویایی را در پیش داشته باشید. ضمنا شما این امکان را دارید که برای استعلام از نرخ قیمت تور باکو نوروز 1402، از پکیج های مسافرتی ما در بالای همین صفحه دیدن کنید و همچنین جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
تور نوروز باکو ارزان و لحظه آخری

بی شک تورهای باکو لحظه آخری و ارزان فرصت بسیار مناسبی برای داشتن سفری مقرون به صرفه و عالی به این شهر هستند که در اصل تورهای دقیقه نودی و آف خورده باکو به دلیل پر نشدن ظرفیت تور مسافرتی باکو آذربایجان به مسافران ارائه می شوند و امکانات و خدماتی مشابه با تورهای عادی دارند. مهم است بدانید که تور لحظه آخری نوروز باکو توری است که در یک حداقل فاصله زمانی با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی فروخته می شود و البته نمیتوانیم درصد خاصی برای آن از قبل پیش بینی کنیم؛ دلیل آن هم این است که در فاصله چند روز تا چند ساعت مانده به شروع تور باکو همچنان ظرفیت هواپیما پر نشده است و یا هتل ها نتوانستند در آن برهه از زمان میهمانان و مسافران قابل توجهی را داشته باشند. به همین دلیل آژانس های هواپیمایی و یا کارگزاران تصمیم میگیرند که قیمت تورها را به شدن پایین بیاورند تا متحمل ضرر و زیان مالی نشوند.
بهترین زمان خرید تور باکو نوروز 1401

بهترین زمان خرید تور باکو ویژه نوروز از 1 تا 1.5 ماه قبل از تاریخ سفرتان به این مقصد است و اینکه در این بازه زمانی بلیط رفت و برگشت هواپیما را می ‌توانید به صورت سیستمی بخرید و هزینه کمتری برای بلیط رفت و برگشت باکو بپردازید. همچنین برای رزرو هتل محل اقامت نیز بهتر است یک ماه قبل از تاریخ سفرتان اقدام بفرمایید. نکته مهم بعدی اینکه در مورد هتل محل اقامت در این مقصد حتما این نکته را در مد نظر داشته باشید که هتل محل اقامت شما هر چقدر به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه های اقامتی شما بیشتر خواهد بود و هرچه هتل محل اقامت از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر قرار گرفته شده باشد، هزینه پایین تری برای اقامت می‌ پردازید.

اما بهترین تاریخ شروع سفرهای نوروزی به باکو آذربایجان 27 اسفند ماه تا 5 فروردین ماه است که این زمان پرطرفدارترین تاریخ برای حضور شما در این کشور و اقامت در بهترین هتل با بهترین امکانات و برنامه های جذاب می باشد؛ اگر این بازه زمانی را برای سفرتان انتخاب کردید پیشنهاد ما این است که قبل از نیمه اسفند ماه نسبت به خرید تور نوروز باکو خود اقدام نمایید.

 

منبع : تور باکو نوروز 1402

تور سریلانکا نوروز 1402

۸ بازديد

 

تور سریلانکا نوروز 1402

تور سریلانکا نوروز 1402 یکی از مسیرهای شگفت انگیز و سرسبز در جنوب شرق آسیا می باشد که طبیعت و شگفتی های بی نظیری دارد. سری لانکا در اصل جزیره ای در جنوب هند بوده که مجموعه ‌ای کامل از جاذبه های دیدنی را در وسعت محدود خود با هنرمندی هر چه تمام در خود جای داده است. این جزیره توسط اقیانوس هند در برگرفته شده است و خط ساحلی آن، با وجود سواحل آرامش بخشی دارد به مناظر مختلفی از قبیل جنگل های دارای حیات وحش غنی تا ارتفاعات مه آلود تپه هایی که پوشیده از مزارع چای هستند، می بالد.

جالب است بدانید که در حالی که جزایر گرمسیری قبل از این در سایه‌ همسایه‌ مشهور خود، یعنی کشور هند، پنهان مانده بود، در سال های اخیر به مقصد اصلی گردشگران و مسافران کنجکاو بدل شده است. محبوبیت و جذابیت سریلانکا در این است که این جزیره تحت تاثیر گردشگری انبوه قرار نگرفته است، این تفاوت منحصر به فردی است که بسیاری از کشورهای جنوب شرقی آسیا در حال از دست دادن آن هستند. این جزیره همچنان منحصر به فرد و دوست داشتنی و بکر باقی مانده و همین تفاوت باعث شده که در سال های اخیر سفر با تورهای نوروزی سری لانکا به یک مقصد برتر و پرطرفدار تبدیل شود.

خوشبختانه شما در سفر با تور سریلانکا نیازی به اخذ ویزا ندارید و شما مسافران ایرانی بدون صدور ویزای توریستی می توانید وارد خاک کشور سریلانکا شوید، خوب همین موضوع برای ایرانی ها، دلیلی مهم بشمار می رود که هزینه کمتری را برای تور مسافرتی خود بپردازند. شما برای دریافت اجازه ورود به خاک سریلانکا، در همان فرودگاه باید اقدام کنید و در اصطلاح ویزا بصورت فرودگاهی برای شما صادر می شود. ویزا به صورت مهر ورود و خروج نیست. بلکه شما با پرداخت مبلغ چهل دلار آمریکا، در بدو ورود، ویزا را دریافت خواهید کرد. همچنین ویزا به صورت لیبل در پاسپورت شما الصاق می گردد و مدت اعتبار این ویزا، برای مسافران به مدت سی روز است. در این سی روز شما اجازه دارید به تمام خاک سریلانکا وارد شوید و از تمامی این کشور و شهرهای آن دیدن کنید، چنانچه مدت اقامت شما در سریلانکا بیش از مدت معتبر 30 روز باشد، با مراجعه به وزارت امور خارجه برای تمدید آن اقدام نمایید.

قیمت تور سریلانکا نوروز 1402

به طور کلی قیمت تور سریلانکا نوروز 1401 به عوامل گوناگونی اعم از نوع ایرلاین انتخابی، نوع هتل، تعداد روزهای اقامت، فصلی که سفر میکنید و همچنین خدمات دریافتی از آژانس و همچنین نرخ دلار و شرایط اقتصادی و… بستگی دارد، اما بخشی از هزینه های آن را می توانید به خوبی و هوشمندانه مدیریت کنید. برای مثال نرخ هتل و همین طور بلیط هواپیما یکی از تعیین کننده ترین موارد در قیمت تور نوروز سری لانکا شما در این بازه زمانی است که غالبا پروازهای خارجی قیمت بالاتری دارند و هتل های 5 ستاره این مقصد و شهرهای توریستی آن نیز بالاترین قیمت را به خود اختصاص می دهند.

 

لازم به ذکر است که از تهران به سریلانکا پرواز مستقیمی وجود ندارد و به همین دلیل مجبور هستید تا ایرلاین ‌های خارجی همچون عمان ‌ایر، ایرعربیا، قطر ایرویز و فلای دبی و… را خریداری کنید. همین موضوع یکی از عوامل بالاتر بودن قیمت تور سریلانکا شده است. در مورد هتل هم توجه داشته باشید که هرچقدر مرکز اقامت به مرکز شهر نزدیک‌ تر باشد، طبعا هزینه بیشتری باید برای اقامت بپردازید.

تور نوروز سریلانکا ارزان و لحظه آخری

در ابتدا لازم به ذکر است که اگر بدانید که بیشترین هزینه ‌های سفر مربوط به کدام بخش می باشد، شما مسافران عزیز براحتی میتوانید با مدیریت آن‌ ها تور ارزان سریلانکا را داشته باشید و سفری ایده آل و مقرون به به صرفه ای را تجربه کنید. همچنین توجه داشته باشید که از عوامل مهم عرضه تور لحظه آخری وجود چارتر در مسیر تور مسافرتی سریلانکا ویژه نوروز است که این مسئله نیز رابطه مستقیم با میزان استقبال مخاطبان و گردشگران و توریست های خارجی دارد و از این جهت تور نوروز سریلانکا ارزان و لحظه آخری معمولا در اکثر فصل های سال وجود دارد. ضمنا عرضه تور لحظه آخری در مسیرهای مختلف متفاوت ارائه می شود و در کل تورهای لحظه آخری معمولا در روزهای پایانی منتهی به برگزاری تور به علاقه مندان عرضه میشود.

نکته دیگری که در خصوص تورهای لحظه آخری و ارزان قیمت سریلانکا وجود دارد ظرفیت محدود این گونه تورهاست. از آنجایی که این نوع از تورهای مسافرتی در روزهای انتهایی به اجرای تور عرضه می شود و بیشتر ظرفیت پرواز به فروش رفته و فقط تعداد کمی از بلیط ها برای فروش باقی مانده اند و چون نرخ تورهای لحظه آخری پایین تر است به سرعت به فروش می رسند. بنابراین برای کسانی که به دنبال تورهای ارزان و دقیقه نودی سریلانکا در نوروز 1401 هستند زمان برای تصمیم گیری کم است و باید به سرعت تور مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند؛ در نتیجه شما برنامه ریزی بلند مدت برای این نوع تورها ندارید.

بهترین زمان خرید تور سریلانکا نوروز 1402

خوب در ابتدا اطلاع داشته باشید که از لحاظ آب و هوایی این کشور بهترین زمان سفر به سریلانکا نیمه دوم سال است چرا که هوا خنک تر و مطبوع تر برای شما می باشد. اما حالا که شمارش معکوس برای انتخاب تورهای نوروز 1402 به مقصد سری لانکا شروع شده است و شما گردشگران و علاقه مندان عزیز این فرصت را دارید که از میان تورهای متنوع سریلانکا ویژه نوروز، این مقصد جذاب و منحصر به فرد یکی را به دلخواه انتخاب نمایید، بی شک سفری لذت بخش و پر از خاطره های شیرین خواهد شد. خوب شما عزیزان اگر ترجیح می دهید در نیمه‌ اول فروردین ماه به سریلانکا بروید، رزرو تور سری لانکا نوروزی را اواسط بهمن ماه انجام دهید، چرا که این بازه زمانی بهترین زمان خرید تور سریلانکا نوروز بشمار می رود. اگر هم علاقه دارید در نیمه‌ دوم فروردین به این مقصد سفر کنید، اوایل اسفند اقدام به رزرو تور مورد نظرتان از مجموعه مسافرتی سلام پرواز کنید و البته ممکن است شانس با شما یار باشد و اواخر اسفند هم ظرفیت خالی برای پرواز پیدا کنید.

 

منبع : تور سریلانکا نوروز 1402

تور عمان نوروز 1402

۱۱ بازديد

تور عمان نوروز 1402

کشور عمان به عنوان یک سلطان‌ نشین و به پایتختی شهر مسقط با دریای آبی، کوه‌های بلند و مراتع سرسبز محصور شده که یکی از خوش آب و هواترین مناطق در خاورمیانه شناخته می‌شود. اگر قصد مسافرت با تور عمان نوروز 1402 را دارید باید از شهر مسقط، منطقه صلاله و سواحل رویایی و آبی عمان دیدن کنید. علاوه بر دیدن جاذبه‌های گردشگری که بخشی از تور عمان نوروز 1402 را تشکیل داده نباید از چشیدن طعم غذاهای سنتی این کشور غافل بود و غذاهایی مانند حلوا عمان و قهوه مخصوص آن را که دارای طعم و بوی ویژه هستند از یاد برد. مسافران تورهای عمان نوروز مشخصا از معماری سلطنتی و ساختمان‌های سفید مسقط که بسیار مشهور هستند نیز دیدن خواهند کرد. به طور کلی عمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مناطق دنیا و خاورمیانه توانسته در صنعت گردشگری خودی نشان دهد. این همسایه جنوبی ایران که دارای منابع سرشار نفت بوده به دلیل امنیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری منبع جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی شده است. در واقع عمان به صورت یک بندر دایره‌ای در میان کوه‌های قهوه‌ای واقع گردیده که بزرگ‌ترین و شگفت‌انگیزترین مسجد دنیای اسلام را خارق‌العاده‌ترین معماری در خود جای داده است. این زیبایی‌های کشور عمان و درختان موز و نارگیل با آبی دریا در منطقه صلاله، گردشگران تور عمان نوروز 1402 را شگفت‌زده خواهد کرد. مسافران محترم برای تهیه و رزرو تورهای عمان نوروز و سایر تورهای این مقصد گردشگری می‌توانند به وب‌سایت سلام پرواز مراجعه کرده و از میان آن‌ها تور مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا از خدمات متنوع این تور دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری سلام پرواز نهایت لذت را ببرید.

قیمت تور عمان نوروز 1402

 

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب مقصد سفر، قیمت تور آن بوده چرا که هر چقدر قیمت جذاب و رقابتی‌تر باشد در نتیجه به صورت متنوع‌تری نیز به مسافران ارائه خواهد شد. قیمت تور عمان نوروز 1402 هم از این امر مستثنی نبوده و از فاکتورهای متعددی تاثیر می‌پذیرد. پارامترهای مهم در تغییر قیمت تور عمان نوروز 1402 عواملی نظیر بلیط رفت و برگشت، مدت اقامت، درجه هتل، فصول کم گردشگر و پرگردشگر مقصد، نوع ایرلاین و … می‌باشند که هر کدام از آن‌ها دارای آثاری هستند. ایرلاین‌هایی مانند قشم ایر، ایران ایر، ماهان، عمان ایر و … پروازهای مستقیم را در تور عمان نوروز 1402 انجام می‌دهند که قیمت مخصوص به خود را دارند. این به سلیقه و ذوق مسافر بستگی دارد که خواهان چه سطحی از خدمات به صورت کمی و کیفی می‌باشد و همین سلیقه‌های نیز قیمت تور عمان نوروز 1402 را تحت تاثیر قرار خواهند داد. مسافرانی که سطح متوسطی از خدمات را درخواست می‌کنند می‌توانند تور عمان را روی هتل‌های چهار و سه ستاره و با یک ایرلاین داخلی نظیر ایران ایر انجام دهند تا قیمت تور خود را متعادل نمایند. لذا در بالای همین صفحه پکیج‌های متعدد تورهای عمان نورزی و سایر تورهای این مقصد قرار داده شده است تا گردشگران به مراجعه به آن‌ها بهترین تور را از نظر کیفیت و قیمت خدمات انتخاب نمایند. البته هر چقدر از پیک فصل سفر مقصد نیز بگذریم قیمت تور عمان متادل‌تر خواهد شد.

تور عمان نوروز ارزان و لحظه آخری

 

تورهای ارزان و لحظه آخری مخصوص مسیرهای پرطرفدار و پرتردد بوده که پروازهای منظمی به مقصد مورد نظر نیز داشته باشند. علاوه بر این مسیرهایی که نیازمند گرفتن ویزا نبوده یا ویزای آن‌ها به صورت فرودگاهی و الکترونیکی صادر می‌شود مسلما دارای تنوع زیادی در تورهای مسافرتی و به ویژه تورهای ارزان و لحظه آخری خواهند بود. تورهای عمان نوروز و سایر تورهای این مقصد توریستی پررونق و پرطرفدار بوده و مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. از آنجا که فاصله هوایی از تهران تا مسقط 1508 کیلومتری بوده لذا پرواز آن سه ساعت به طور خواهد انجامید که همین فاصله نزدیک باعث افزایش پروازهای عمان از ایران شده است. تور عمان ارزان و لحظه آخری را به راحتی می‌توان تهیه کرد چرا که ویزای عمان به صورت فرودگاهی بوده و پروازها در شش روز هفته به این مقصد برگزار می‌شود. مسافران محترم می‌بایست دقت داشته باشند و تورهای عمان را از سایت سلام پرواز چک کرده و به محض ارائه تور مورد نظر آن را خریداری کنند. تور عمان نوروز 1402 چون در زمان پیک سفر به این مقصد می‌باشد امکان ارائه تور لحظه آخری آن کم می‌باشد. ولی به هر حال هیچ چیزی غیر ممکن نیست و مسافران تورهای عمان نیز باید همیشه آماده سفر باشند تا تور عمان ارزان و لحظه آخری را خریداری کنند.

بهترین زمان خرید تور عمان نوروز 1402

 

بهترین زمان سفر به عمان در واقع بهترین زمان خرید تور عمان نوروز 1402 نیز هست چرا که در این زمان تورهای متنوع با بهترین خدمات و کیفیت هتل‌ها ارائه می‌شود که می‌تواند رضایت خاطر گردشگران را تامین کند. علاوه بر این عمان به عنوان یک کشور موجود در حاشیه خلیج فارس دارای آب و هوای گرم و خشک است و این هوا در نیمه اول سال بسیار گرم و داغ و دما تا 40 درجه و بیشتر می‌رسد. ولی آب و هوا در نیمه دوم سال و فصل‌های پاییز و زمستان متعادل و دمای هوا به 25 درجه می‌رسد لذا بهترین زمان برای سفر به عمان فصول سرد سال و به ویژه زمستان می‌باشد. عمان در فصل‌های گرم که کم گردشگر بوده دارای قیمت تور ارزان‌تری نسبت به سایر فصول می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم که مسافران برای خرید تور عمان نوروز 1402 از مدتی قبل سایت سلام پرواز را چک کرده تا بتوانند تور مناسب با شرایط خود را خریداری کنند. خدماتی که در تورهای عمان از طرف آژانس مسافرتی سلام پرواز ارائه می‌شوند عبارتند از: بلیط رفت و برگشت، ویزا، اقامت در هتل، صبحانه، بیمه مسافرتی با پوشش کرونا و لیدر فارسی زبان بوده که با بهترین کیفیت به مسافران عرضه می‌شوند.

 

منبع : تور عمان نوروز 1402

تور کوش آداسی نوروز 1402

۱۰ بازديد

 

درباره تور کوش آداسی نوروز 1402

سفر نوروزی به شهری که یکی از محبوب ترین بنادر دریای مدیترانه در جهان می باشد و از طرفی بهترین و هیجان انگیزترین جاذبه ها و تفریحات آبی در کنار سواحل رویایی را در خود جمع کرده است، می تواند بهترین انتخاب سفرهای نوروزی باشد. بی شک برای گذراندن این تعطیلات شهر کوش آداسی مقصدی محبوب و جذاب بوده که جزو منحصر به فردترین مقاصد ساحلی ترکیه می باشد که با نام ” شهر پرنده ” هم خواهنده می شود. علاوه بر این، وجود مناطق تاریخی متنوع در این شهر باعث شده کوش آداسی برای علاقه مندان به اماکن باستانی هم جذابیت های زیادی داشته باشد.

 

خوشبختانه نزدیکی کوش آداسی به جزیره یونانی ساموس مخصوصا در فصول بهار و تابستان باعث شده تا گردشگران زیادی از سراسر دنیا راهی این شهر زیبا بشوند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید آفتابی ترین شهر ترکیه همین کوش آداسی می باشد و مهمتر وجود دریای تمیز با آب های شفاف موجب شده که کوش آداسی شهرت خاصی از نظر ماهیگیری در بین شهرهای ترکیه بدست آورد. همچنین وجود تفریحات مهیج و سرگرم کننده ساحلی در کوش آداسی بیش از پیش باعث شده تا این شهر به منطقه ای محبوب برای توریستهای خارجی بدل شود.

در نهایت شما در تمامی فصول سال به ویژه ایام نوروز می توانید به وسیله آفر تور نوروزی ترکیه آژانس مسافرتی سلام پرواز، سفری خاطه انگیز و دلچسب را در این شهر تجربه کنید. ما در این مجموعه در تلاش هستیم با ارائه بهترین تور زمینی کوش آداسی و هوایی این موقعیتی عالی را برایتان فراهم کنیم که با هر بودجه و سلیقه ای که در اختیار دارید، بتوانید سفری به یادماندنی را تجربه نمایید و در بهترین هتل های کوش آداسی اقامتی آرامش بخشی را داشته باشید.

قیمت تور کوش آداسی نوروز 1402

توجه داشته باشید که قیمت تور کوش آداسی نوروز 1402 بر اساس فاکتورهایی همچون قیمت بلیط هواپیما پروازهای داخلی و خارجی، قیمت هتل رزرو شده در کوش آداسی و همچنین تعداد روزهایی که در تعطیلات نوروز قصد دارید در این شهر اقامت کنید، تعیین می گردد. اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که ارزانترین قیمت تور کوش آداسی در این بازه زمانی شلوغ نمیتواند دلیل بر بهتر بودن آن تور باشد، برخی از آژانس های مسافرتی با تبلیغات دروغ و ارائه تورهای ارزان و بی کیفیت تنها باعث هدر رفتن سرمایه و زمان شما عزیزان می شوند؛ بنابراین برای انتخاب آژانس و تور مورد نظرتان هوشمندانه رفتار کنید.

در ضمن با خرید یا رزرو تورهای نوروزی کوش آداسی، مطمئنا دغدغه ای برای سفر نوروزی به این شهر زیبا نخواهید داشت. چرا که ما در سلام پرواز خدمات و امکاناتی چون گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان با تخفیف های باور نکردنی و… را به شما ارائه می کنیم. مجموعه ما به دنبال آن است تا با تور هوایی کوش آداسی بهار 1402 سفری بی نظیر و خاطره انگیز را برایتان رقم بزند.

تور نوروز کوش آداسی ارزان و لحظه آخری

در ابتدا سوالی که مطرح می شود این بوده که آیا شرایط سفر لحظه آخری به کوش آداسی را دارید؟ چرا که این تورها دقیقا زمانی ارائه می شوند که هواپیما تا لحظه آخر پر نشده باشد و یا ظرفیت هتل ها به حد نصاب نرسیده باشذ، آن وقت باید به پایین ‌ترین نرخ ممکن پر شوند، قیمت این تورها خیلی مناسب است و فرصت مناسبی برای سفرهای مقرون به صرفه می باشد. فقط مشکل اینجاست که شما همین امروز و فردا باید چمدان به دست به سفر بروید اما بدانید که همه تورهای لحظه آخری کوش آداسی هم ارزان نیستند. در ایام پر ترافیک اعم از تعطیلات نوروز و تابستان تقریبا تور لحظه آخری ارزانی به این مقصد وجود ندارد؛ برای این بازه زمانی ” های سیزن کوش آداسی ” حتما باید از چندین ماه قبل تور خود را رزرو کنید.

 

اما نگران نباشید شما علاقه مندان با پکیج های تور نوروز کوش آداسی ارزان و لحظه آخری و تور ارزان قیمت کوش آداسی ویژه بهار، شما با کمترین هزینه، میتوانید بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. پکیج های لحظه آخری تور ترکیه و تور کوش آداسی با قیمت های متفاوتی متناسب با بودجه شما از اواسط بهمن ماه تعیین شده و در بالای همین صفحه قرار داده می شود. در آخر قیمت تور کوش آداسی لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور و زمان سفر شما متغیر خواهند بود.

 

بهترین زمان خرید تور کوش آداسی نوروز 1402

خوب بهترین و پرطرفدارترین زمان برای حضور در شهر زیبای کوش آداسی برای تعطیلات عید تاریخ 27 اسفند تا 4 فروردین ماه است و درست این بازه زمانی ایده آل ترین زمان برای استفاده از بهترین هتل ‌ها، امکانات و برنامه ‌های جذاب تور کوش آداسی نوروز 1402 به شمار می رود. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که تور کوش آداسی بهار برای 28 اسفند تا 2 فروردین، کمی گران ‌تر از سایر زمان ها ارائه می شود.

اما پیشنهاد مجموعه سلام پرواز برای کنترل هزینه ها این است که شما بلیط رفت و برگشت خود را دو تا سه ماه قبل از تاریخ سفرتان خریداری نمایید. همچنین اگر تمایل دارید که 27 اسفند تا 4 فروردین در این مقصد باشید، نیمه دوم بهمن ماه زمان مناسب خرید تور نوروز کوش آداسی شماست. اما اگر قصد دارید لحظه سال تحویل را در ایران باشید و بعد از آن سفر کنید این امکان را دارید که در همان روزهای ابتدایی تعطیلات نوروز، تور کوش آداسی نوروز 1401 خود را برای تاریخ 5 فروردین به بعد از مجموعه مسافرتی سلام پرواز خریداری کنید. موضوع مهم این است که اگر هم تا 9 فرورین ماه صبر کنید، از شلوغی و هزینه ‌های تور کوش آداسی کمی کاسته می شود و می‌ توانید با قیمت مناسب ‌تر و قابل قبول تری تور کوش آداسی مورد نظرتان را خریداری نمایید.

 

منبع : تور کوش آداسی نوروز 1402

تور گوا نوروز 1402

۸ بازديد

 

تور گوا نوروز 1402

 

تعطیلات نوروز به دلیل طولانی بودن فرصت خوبی برای سفرهای طولانی تر و گشت و گذار است چرا که هم آب و هوا رو به گرمی رفته و طبیعت با شروع بهار دل انگیز شده است و هم عید باستانی و گرامیداشت آن حال و هوای شهر را عوض می کند؛ اغلب مردم نیز سفرهای اصلی خود را در این زمان برنامه ریزی می کنند، به همین جهت هجوم و تقاضا در آژانس های گردشگری بسیار بالا می رود و افرادی که رزرو کردن هتل یا خرید بلیط را به روزهای آخر سال موکول می کنند نمی توانند سفر دلخواهشان را داشته باشند؛ این موضوع در مورد سفرهای داخلی و خارجی صدق می کند و در هر صورت شما باید از قبل حتی از چند ماه قبل برای خرید تور نوروز 1402خود اقدام کنید.

آفر تور گوا نوروز 1402

 

سفر به گوا گزینه ای عالی برای گذراندن ایام نوروز است و جلوه تازه ای از سرزمین پر از شگفتی هند به شما نشان خواهد داد. ما یکی از بهترین پیشنهادهای ممکن را برای سفر به این منطقه زیبا به شما ارائه خواهیم داد که چشم پوشی از آن کار ساده ای نیست! کارشناسان خبره ما مدت ها در زمینه برنامه ریزی سفر تجربه دارند و می توانید با خیال راحت همه امور لازم را به آن ها بسپارید.

قیمت تور گوا نوروز 1402

قیمت تور به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از آن ها زمان و فصل است. طبیعتا در ایام نوروز با توجه به افزایش تقاضا، قیمت ها مقداری افزایش پیدا می کنند اما با توجه به جزئیات و تنوع بسته های مسافرتی که برای تان در نظر گرفته ایم، می توانید بودجه خود را مدیریت کنید.

یکی از مقصدهای خارجی پر طرفدار بین ایرانیان گوا است، البته این جزیره بین تمام مردم جهان به زیبایی شناخته می شود و سالانه مردم زیادی از اقصی نقاط دنیا برای دیدن آن سفر می کنند اما به نظر می رسد تور گوا نوروز 1402 با استقبال بیشتری مواجه شود؛ اغلب هند را با شهرهای معروف آن مانند دهلی و بمبئی می شناختند اما امروزه جزیره گوا نیز به عنوان یکی از پر طرفدارترین مقصد های توریستی در این کشور شناخته می شود؛ این جزیره برای گردشگران تازگی دارد و سال های زیادی با وجود مناطق جذاب و دیدنی در این صنعت مهجور مانده است؛ گوا در قسمت جنوب غربی هندوستان قرار دارد و وسیع ترین سواحل هند و مراکز تفریحی ساحلی این کشور را شامل می شود؛ مساحت آن حدود 3700 کیلومتر است و سراسر آن با تپه های سرسبز، زمین های کشاورزی و برنجزارها پوشیده شده است؛ قدمت این شهر به حدود سه هزار سال پیش می رسد و زمانی پرتغالی ها بر آن حکومت داشتند و حتی برخی معتقد هستند نام گوا از مردم پرتغالی گرفته شده است و حتی حضور پرتغالی ها در مدت زیاد بر فرهنگ این مردم اثر گذاشته است؛ با آمدن بهار زیبایی این سرزمین دو چندان می شود و گردشگران زیادی خود را برای سفری لذت بخش در این فصل آماده می کنند.

 

فرودگاه گوا که در واقع اصلی ترین درگاه ورود توریست به این منطقه است، دابولیم نام دارد و در استان گوا واقع شده است. اکثرا پروازها مستقیم از ایران به این شهر نمی روند و یک توقف در کشور سوم مانند دبی دارند، کل زمان پرواز با احتساب توقف نیز حدود 6 ساعت است؛ فرودگاه دالبوم به تازگی به دلیل هجوم بیشتر گردشگران بازسازی شده است تا فضایی مناسب برای حجم مسافران را فراهم کند؛ در کنار تمام زیبایی های گوا امکانات و خدمات عالی ارائه می شود و هتل های سه ستاره و پنج ستاره پذیرای گردشگران هستند، در این چند سال که گوا به مرکز توجهات تبدیل شده هتل ها رشد بالایی داشتند و از معروف ترین آن ها می توان به هتل گرند حیات گوا، هتل ریزورت ریو، دبل تری بای هیلتون اشاره کرد که البته این هتل ها پنج ستاره هستند وطبیعتا قیمت های بالا تری دارند اما هتل های معمولی تر با خدمات عالی نیز در گوا پیدا می شود، مانند هتل های سه ستاره آنجلز، جینجر هتل، کاسادو البته انتخاب هتل آپارتمان ها نیز کمک می کند تا هزینه هایتان کمتر شود، علاوه بر گشت و گذار در طبیعت و دیدن معابد معروف می توانید زمانی را در یکی از زیباترین سواحل هند و یا حتی دنیا سپری کنید، البته برای گردشگران گشت های کشتی نیز برگزار می شود؛ قیمت این سفر به ریز جزئیات مانند نوع پرواز، شرکت هواپیمایی، نوع هتل و … مربوط می شود به طور مثال اگر بخواهید در پروازتان صندلی بیزینس کلاس داشته باشید باید حدود 2 میلیون تومان بیشتر برای هزینه هایتان در نظر بگیرید، اما در کل باید بدانید هر چقدر که برنامه ریزی سفر و خرید تور گوا نوروز 1402 را به تعویق بیاندازید هزینه ها به دلیل محدود شدن ظرفیت خالی هتل ها و پروازها بالاتر می رود؛ پس بهتر است از قبل برنامه ریزی کنید، باید به این نکته نیز دقت کنید که برای این سفر احتیاج به پاسپورت الکترونیکی هند وجود دارد که لازم است شناسنامه و پاسپورت خود را اسکن کنید و یک قطعه عکس پرسنلی ارائه دهید و همین طور فرم مخصوص ویزا را پر کنید؛ البته می توانید تمام این کارها را به آژانس خود بسپارید، هرچند که به طور کلی برای اخذ ویزای این کشور انگشت نگاری لازم است که طبیعتا حضور خود مسافر در سفارت الزامی می شود؛ پاسپورتتان نیز باید حداقل هفت ماه اعتبار داشته باشد؛ با این اوصاف هر چقدر زودتر برای سفر آماده شوید هم برنامه ریزی بهتری خواهید داشت و هم در هزینه هایتان صرفه جویی کرده اید.

دیدنی ها و تفریحات گوا در نوروز 1402

 

این جزیره بی شک می تواند یکی از اصلی ترین جاذبه های هند باشد خصوصا که با توجه به افزایش گردشگران صنعت گردشگری آن نیز رو به رشد است؛ نکته جالب توجه در این سفر معماری و سبک بناهای آن و همین طور نوع فرهنگ متاثر از مردم پرتغال است که جذابیت سفر به آن را افزایش می دهد؛ چیزی که بیشتری نمود خود را در شهر پانجیم و محله فونتینانس آن نشان می دهد و بناهایی که شاید از حدود سال های 1870 به جای مانده اند به خوبی می توانند این تقابل فرهنگی را نشان دهند.

 

ساحل باگا

همانطور که قبل تر اشاره کردیم ساحل گوا یکی از بهترین و جذاب ترین ساحل های هند است، در خود گوا نیز ساحل باگا به زیبایی شناخته می شود، این ساحل طولانی ترین ساحل ماسه ای این منطقه است که تفریحاتی مانند قایق سواری، موج سواری، پاراگلایدر و … دارد و همین طور در سراسر ساحل آلاچیق ها و رستوران هایی برای صرف غذا و نوشیدنی و همچنین استراحت در نظر گرفته شده است که این ساحل را به یکی از ساحل های محبوب این منطقه تبدیل کرده است.

 

مسابقات کارتینگ

در سفر به گوا حتما سری هم به برنامه های جذاب و هیجان انگیز آن بزنید، مسابقات کارتینگ معمولا یکی از تفریحات این منطقه است و مردم و همین طور گردشگران تمایل زیادی به رانندگی در پیست های مخصوص و همین طور مسابقات آن دارند، در گوا دو پیست کارتینگ وجود دارد که معمولا بعد از ظهرها از ساعت 4 تا حدود 10 ش فعالیت دارند؛ البته این تنها تفریح هیجان انگیز در گوا نیست و یکی دیگر از آن ها پاراگلایدر است که اتفاقا طرفداران زیادی هم دارد.

 

آبشار دودهساگار

هند طبیعتی شگفت انگیز دارد و گوا نیز از زیبایی این کشور بی نصیب نمانده است، آبشار دودهساگار با ارتفاعی حدود 310 متر پنجمین آبشار بلند هند است؛ که در نزدیکی گوا قرار دارد و برای رفتن به آن باید به روستای اطراف بروید.

 

معبد شانتادورگا

از آنجایی که گوا زمان زیادی دست پرتغالی ها بوده است، به خوبی آثار حضور آن ها در همه جای شهر دیدهه می شود، معبد شانتادورگا یکی از این نمونه ها است که معماری تلفیقی از هندی و پرتغالی دارد؛ ایتن معبد در 33 کیلومتری پانجیم قرار دارد و در نزدیکی آن نیز اقامتگاه هایی برای گردشگران وجود دارد؛ در معبد شانتادورگا بت هایی از الهه های دورگا، شیوا و وینشو نگه داری می شود.

 

کلیسای بوم ژیزوس

شهر قدیمی گوا که در شمال این استان قرار دارد، آثار تاریخی زیادی را در خود جای داده است که به خوبی حضور پرتغالی ها را نشان می دهد؛ کلیسای بوم ژیزوس بنایی مربوط به قرن شانزدهم زمانی که گوا در اختیار پرتغالی ها بوده می شود؛ این کلیسا یکی از زیباترین بناهای این منطقه است که به ثبت یونسکو نیز رسیده است.

 

بازارهای محلی

هند جمعیت زیادی دارد و از این رو جنب وجوش و رفت و آمد مردم در شهر زیاد است، یکی از مکان هایی که حضور مردم محلی بیشتر دیده می شود بازار های هفتگی است که در روزهای به خصوصی در هفته برگزار می شود، در این بازار ها انواع خوراکی های روز و همین طور مواد غذایی تازه فروخته می شود؛ دیدن از این بازار ها و آشنایی با فرهنگ مردم نیز می تواند یکی از جذابیت های اصلی این شهر باشد، در این بازار های محلی می توانید اجناس مانند پوشاک را با قیمت های ارزان تری تهیه کنید.

 

منبع : تور گوا نوروز 1402

تور مشهد نوروز 1402

۱۲ بازديد

 

تور مشهد نوروز 1402

بی شک مسافرت نوروزی برای ما ایرانی ها که ذاتا عاشق سفر هستیم، یک فرصت بی نظیر و عالی به حساب می آید. از آنجاییکه در وجود همه ما میل به تجربیات جدید است، دوست دارد که فردی برود، ببیند و خوش بگذراند و چه فرصتی بهتر از نوروز که هم آب و هوا فوق العاده مطلوبی دارد و هم تعطیلاتی چند روزه که بتوانیم خستگی یکسال تلاش و کار را از تنمان بیرون کنیم. با این اوصاف تور مشهد نوروز 1402 از جمله پرطرفدارترین تورهای داخلی در ایام عید میباشد که علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده است و بهترین گزینه برای شما علاقه مندان است.

ضمنا شهر مقدس مشهد مقصدی محبوب و پرطرفدار مسافران زیادی است که در تعطیلات ایام نوروز ترجیح میدهند به این شهر سفر کنند و این شهر زیارتی و توریستی دارای هتل‌ ها و هتل آپارتمان های متنوع، بازارهای جذاب و مراکز خرید هیجان انگیز و مکان های زیارتی و تفریحی بسیار زیادی است. همچنین دسترسی به مشهد هم علاوه بر سفر زمینی با ماشین، از طریق هواپیما (تور هوایی) و قطار (تور زمینی) هم برای شما عزیزان امکان پذیر می باشد.

در ادامه یانکه هرچند که بیشتر افرادی که به این شهر سفر میکنند در گام اول تنها هدفشان زیارت است، اما بی شک این سفر تنها به اینجا ختم نمی شودچرا که بازدید از مقبره حکیم ابوالقاسم فردوسی شاهر پرآوازه ایران، لذت از طبیعت چشمنواز کوهسنگی که تلفیق آب و منظره کوه سنگی در فضای سرسبز آن منظره ای شگفت انگیزی را به وجود آورده است، تماشای آرامگاه های مهدی اخوان ثالث و نادرشاه افشار و اوج هیجان در پارک های آبی این شهر مژده سفری خاطره انگیز و لذت بخشی هستند که با رزرو تور مشهد نوروز این امر برای شما تحقق میابد.

قیمت تور مشهد نوروز 1402

در ابتدا باید بدانید که معمولا سفر در اعیاد، ولادت‌ ها، شهادت ‌ها و ایام آخر هفته در تور مشهد به گرانترین نرخ خود میرسد؛ دلیل این موضوع هم افزایش درخواست متقاضیان تور مسافرتی مشهد است. شما علاقه مندان تور مشهد را با بهترین نرخ می ‌توانید در اوایل هفته و زمان‌ های بعد از تعطیلی خریداری نمایید. مهمتر اینکه قیمت تور مشهد، بر اساس چند عامل مختلف تعیین می‌ شود. از عواملی که در تعیین قیمت تور مشهد موثر است، می توان به انتخاب نوع ایرلاین و هتل محل اقامت شما اشاره کرد و همچنین خدمات هتل محل اقامت اعم از صبحانه، ناهار، شام، ترانسفر استقبال و بدرقه، مینی بار، چای و قهوه و… هم در نرخ تور شما تاثیر گذار است.

عامل بعدی و مهمترین عامل قیمت تورهای نوروزی مشهد به بلیط رفت و برگشت به مشهد لرتباط دارد. همانطور که می ‌دانید تور مشهد با هواپیما، قطار و اتوبوس برای عموم برگزار می‌ شود که در این بین، بلیط رفت و برگشت هواپیما گران ‌ترین نرخ را به خود اختصاص داده و بعد از آن تور زمینی مشهد نوروز 1402 می باشد. توجه داشته باشید که با توجه به اینکه درخواست تور مشهد در ایام عید نوروز بالا می رود، تور مشهد بهار اختلاف قیمت زیادی با تورهای مشهد در دیگر ایام سال دارد. در بهترین حالت، این اختلاف قیمت حدودا 2 برابر هم میشود و البته در نظر داشته باشید که این اختلاف قیمت تنها مختص تورها و هتل ‌های محل اقامت مشهد نیست و هزینه‌ های سوغاتی و خورد و خوراک نیز تا حدودی افزایش قیمت خواهند داشت.

تور نوروز مشهد ارزان و لحظه آخری

اگر شما هم قصد دارید تا از تور نوروز مشهد ارزان و لحظه آخری و یا تور دقیقه نودی مشهد استفاده کنید، بی تردید بهترین انتخاب را کرده اید! چرا که این تورها به صورت ارزان و مقرون به صرفه به شما عرضه می شوند و از طرفی از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد معمول ندارند. تورهای لحظه آخری مشهد با توجه به تعریف ‌شان، قیمت مناسبی دارند، اما بدین معنی نیست که ارزان ‌ترین تورها هستند. توجه داشتبه اشید که در شرایطی که مشهد با کاهش مسافر مواجه می‌ شود، رقابت بیشتر خواهد شد و هتل ‌ها، قطارها و ایرلاین ها قیمت‌ های خود را به شدت کاهش می‌ دهند؛ این شرایط ایده آلی برای یک سفر به صرفه با قیمت مناسب برای شما مسافر است و در صورتی که شما از پایین ‌ترین امکانات سفر به مشهد هم استفاده کنید، این امکان را دارید که ارزان ‌ترین سفر هم تجربه کنید. برای مثال در این تورها هتلی با قیمت شبی 100 هزار تومان به 50 هزار تومان و بلیط 130 هزار تومانی هم به 80 هزار تومان کاهش قیمت خواهد داشت.

 

بهترین زمان خرید تور مشهد نوروز 1402

بهترین زمان خرید تورهای هوایی مشهد در ایام نوروز، اسفند ماه و بهترین زمان خرید تور زمینی مشهد نوروز از اواسط اسفند ماه می ‌باشد.و نیز توجه داشته باشید که امکانش خیلی کم است که زودتر از این زمان موفق به خرید تورهای نوروزی مشهد شوید.

 

منبع : تور مشهد نوروز 1402

تور مارماریس نوروز 1402

۱۰ بازديد

 

تور مارماریس نوروز 1402

به جرات می‌توان گفت مارماریس گوشه‌ای از بهشت است که در آن می‌توانید در تمام طول سال انواع تفریحات هیجان‌انگیز را تجربه کنید. این بندر طبیعت و سواحلی رویایی دارد و وجود امکاناتی همچون Blue Cruise، قایق‌سواری و امکانات ورزشی در آب از ویژگی‌های تبدیل شدن مارماریس به بهشت گردشگران است. از آنجایی که آب و هوای مدیترانه‌ای دارد، لذت بردن از تفریحات آبی در دریا حتی در زمستان هم امکان‌پذیر است. جنگل‌های دیدنی و درختان کاج سر به فلک کشیده که اطراف شهر را احاطه کرده‌اند و در نوع خود شگفت‌انگیز هستند. اینها باعث شده است تا تور مارماریس نوروز 1402 و سایر فصول سال پیشنهادی جذاب برای علاقه‌مندان سفر به ترکیه باشد.

تصور کنید نوروز امسال مقصدی را انتخاب کرده‌اید که تفرجگاه ساحلی با آب‌های فیروزه‌ای آبی، سواحل طولانی با ماسه‌های طلایی، خلیج‌های چشم‌نواز، کوه‌های ناهموار، دهکده‌های قدیمی، تپه‌های پوشیده از درختان کاج، شهرهای تاریخی و باستانی، ماریناها و یک مرکز شهر پر جنب و جوش و… همه را با هم یکجا دارد. شهر مارماریس تنها یکی از آن مکان‌هایی است که می‌تواند با هر چیزی مثل سواحل رویایی، ورزش‌های آبی، پارک‌های آبی، سفرهای آبی، سفر دریایی عالی، ماجراجویی و ورزش‌های هیجان‌انگیز، رستوران‌های درجه یک و آفتاب مدیترانه‌ای به خود ببالد.

در نهایت توجه داشته باشید که شهر بندری مارماریس دارای فرودگاه می‌باشد اما از تهران به این فرودگاه پرواز مستقیمی وجود ندارد و تمامی پروازهای مارماریس در ازمیر به زمین می‌نشیند و از فرودگاه شهر ازمیر تا مارماریس را باید با اتوبوس طی کنید که مدت زمان این سفر زمینی حدودا 3 ساعت می‌باشد.

قیمت تور مارماریس نوروز 1402

قیمت تور مارماریس ویژه نوروز 1402 به چندین عامل مهم اعم از پرواز رفت و برگشت، هتل محل اقامت، تعداد روزهای اقامت و فصلی که به آن سفر می‌کنید بستگی دارد. از تهران به مارماریس ایرلاین‌‌های آسمان، ایران ایر، ماهان و سان اکسپرس پرواز دارند که پروازهای ایرانی برای شما به‌صرفه‌تر تمام می‌شود ولی مستقیم نیستند. در مورد هتل محل اقامت هم این نکته را باید در نظر داشته باشید که هرچه هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک باشد، هزینه بیش‌تری برای اقامت می‌پردازید و بلعکس هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد، هزینه کم‌تری برای اقامت پرداخت می‌کنید. هتل “کلاب هتل بنیتا” از ارزان‌ترین و هتل “الگانس” از گران‌ترین هتل‌‌های مارماریس شناخته می‌شوند.

در آخر اگر به دنبال تور ارزان مارماریس در این بازه زمانی هستید، می‌توانید پکیج‌های مسافرتی تور مارماریس ویژه نوروز سلام پرواز را در بالای همین صفحه انتخاب کنید و همچنین بر روی تورهای زمینی ترکیه (مارماریس) نیز حساب باز کنید.

تور نوروز مارماریس ارزان و لحظه آخری

در ابتدا سوالی که در خصوص خرید این تورها مطرح می‌شود این است که آیا شما عزیزان شرایط سفر لحظه آخری به مارماریس را دارید؟ چرا که درست زمانی ‌که هواپیما تا لحظه آخر پر نشود، آژانس‌ها تصمیم می‌گیرند که با پایین‌ترین نرخ ممکن آن‌ها را پر کنند، به همین دلیل قیمت آن بسیار مناسب می‌شود و فرصت مناسبی برای سفرهای مقرون به‌صرفه است. فقط یک مشکل اینجاست که شما همین امروز و فردا باید چمدان به دست به سفر بروید. ا

ضمنا تمام تورهای لحظه آخری مارماریس همیشه ارزان نیستند. بیش‌تر در ایام پرترافیک مثل ایام نوروز و تابستان عملا تور نوروز مارماریس ارزان و لحظه آخری وجود ندارد. برای این بازه‌های زمانی حتما باید از یک ماه قبل تور خود را رزرو کنید. اگر هم محدودیت مالی برای سفر دارید حتما برنامه سفر خود را به تاریخ‌های خلوت و کم‌گردشگر مارماریس موکول کنید که تور لحظه آخری مارماریس را حدود 20 تا 50 درصد ارزان‌تر خریداری نمایید و اینکه بهترین زمان برای تورهای لحظه آخری ارزان بعد از تعطیلات نوروز تا اواخر اردیبهشت ماه می‌باشد.

بهترین زمان خرید تور مارماریس نوروز 1402

با توجه به اینکه پروازها و هتل‌‌های مارماریس را نمی‌توانید به صورت جداگانه خریداری نمایید، بهتر است تورهای نوروز مارماریس را 2 ماه زودتر از زمان سفرتان رزرو یا تهیه کنید. موضوع بعدی که باید در نظر بگیرید این است که در زمان خرید تورهای مارماریس نوروز، حتما ترانسفر بین شهری خود را نیز از آژانس مربوطه درخواست نمایید.

 

منبع : تور مارماریس نوروز 1402

تور پوکت نوروز 1402

۱۰ بازديد

 

تور پوکت نوروز 1402

نوروز در راه است و همه به تکاپوی سال جدید می افتند، جدای از خانه تکانی و خرید یکی از اصلی ترین برنامه ریزی ها به سفر نوروزی اختصاص دارد؛ از آنجایی که این عید با تعطیلات زیادی همراه است فرصت خوبی فراهم می کند تا سفری حسابی و چند روزه ترتیب دهید، پیشنهاد ما به شما تور پوکت نوروز 1402 است؛ سال هاست که تایلند با شهر هایش به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در دنیا تبدیل شده است، غالبا گردشگران به دو دسته تقسیم می شوند، گروهی که به دنبال تفریح و خوش گذرانی هستند معمولا پاتایا را انتخاب می کنند و گروه دیگر که برای استراحت و ریلکس کردن به تایلند آمده اند به سراغ پوکت می روند؛ البته تایلند شهرهای شناخته شدهه دیگری نیز دارد اما در بین همه آن ها پوکت بیشتر از دیگران جلب توجه می کند؛ پوکت بزرگترین جزیره تایلند به شمار می رود، این شهر قدیمی که حدود هزار سال بعد از میلاد مسیح کشف شده همیشه مورد توجه مردم قرار گرفته است و علاوه بر تفریح و استراحت در مسیر یکی از مسیرهای تجاری مهم منطقه بوده است، از این رو بخشی از ساکنین آن را مهاجرانی تشکیل داده اند که زمانی در این منطقه تجارت می کردند، پوکت در اواخر زمستان و اوایل بهار مملو از گردشگران می شود، چرا که بعد از آن هوا شرجی و مرطوب شده و با مروز زمان باران های موسمی آغاز می شود؛ با این حساب تور پوکت می تواند فرصت خوبی برای سفر به این جزیره باشد.

آفر تور پوکت نوروز 1402

اگر برای تعطیلات نوروزی خود تور پوکت را انتخاب کرده اید، با طبیعتی زیبا و تفریحاتی عالی مواجه خواهید شد. ما برای مسافران پوکت آفر های مناسبی داریم که می توانید آن ها را در پکیج های سفر مشاهده کنید. این پکیج ها توسط کارشناسان خبره تنظیم شده اند و شامل بهترین هتل ها و بهترین خطوط پروازی می شوند. با استفاده از خدمات کارشناسان ما دیگر نیازی نیست نگران محل اقامت و بلیت خود باشید و می توانید با خیال راحت منتظر رسیدن تاریخ حرکت و تجربه تعطیلات در یک بهشت استوایی بمانید.

 

قیمت تور پوکت نوروز 1402

هزینه سفر به پوکت قبل از هر چیزی به انتخاب های شما مربوط می شود اما به طور کلی شهر خیلی گرانی محسوب نمی شود؛ پرواز تهران پوکت حدود 7 ساعت طول می کشد و هزینه آن از حداقل 2 تومان شروع می شود که با تغییر دادن ایرلاین های برتر یا انتخاب صندلی در قسمت بیزنس کلاس هزینه تان بیشتر می شود، به علاوه پروازهایی که در حین آن یک توقف در کشور سوم دارند، نیز گران تر هستند البته این موضوع در تمام سفرهای هوایی صدق می کند پروازها مستقیم از تهران به پوکت انجام نمی شود و معمولا در دبی توقف دارد البته اگر بخواهید می توانید بلیط خود را به بانکوک تهیه کنید و بعدا به صورت دریایی خود را بهه این جزیره برسانید، در این صورت هزینه هایتان نیز کاهش می یابد، اقامت در پوکت از هاستل ها و هتل های 2 ستاره با شبی 200 هزار تومان شروع شده تا هتل های 5 ستاره با شبی 3 میلیون تومان؛ البته پوکت اینقدر زیبا و جذاب است که بتوان از هتل های لوکس چشم پوشی کرد و به سراغ هتل های ارزان تر رفت. قیمت های دقیق و جزئیات سفرهای نوروزی را می توانید در پکیج های ویژه ما مشاهده بفرمایید.

اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید پوکت می تواند سفر لذت بخشی برایتان باشد چون میگو و ماهی جز غذاهای مورد علاقه شان است البته جای نگرانی نیست چون رستوران های بین المللی زیادی با غذاهای ملل آماده پذیرایی از گردشگران هستند؛ قیمت غذاها در پوکت گران نیست اما اگر به سراغ رستوران های خیلی شیک بروید باید انتظار قیمت بالا نیز داشته باشید؛ در مورد قسمت شیرین سفر یعنی خرید کردن نیز باید اضافه کنم که در پوکت هر مدل مغازه ای که بخواهید پیدا می کنید، از پاساژهای شیک و مدرن گرفته یا مغازه های ساحلی و بازارهای محلی همه در پوکت دیده می شود؛ همین طور که همه جور فروشگاه و مغازه ای در پوکت وجود دارد به همان نسبت نیز دامنه قیمت ها بسیار متفاوت است، در این شهر هم می توانید کالاهایی لوکس و گران قیمت پیدا کنید و هم می توانید از بازارچه های محلی و ساحلی اجناس ارزان بخرید؛ اما اگر می خواهید برای سوغاتی دادن خرید کنید بهترین انتخاب صنایع مخصوص این شهر است، که از جمله آن ها باید به مجسمه های فیل که نماد آن هاست و همین طور گل های صابونی، پارچه های ابریشمی و محصولات متنوع برای ماساژ و اسپا اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری فراموش شده پوکت در نوروز 1402

پوکت جزیره ای زیبا در آب های آندامان است که به مروارید این آب ها شناخته می شود، سفر به پوکت می تواند دنیای جدیدی از آرامش و زیبایی طبیعت را به رویتان باز کند، معابد بودا، سواحل زیبا، طبیعت بکر همه از جذابیت های این شهر هستند و همین طور تفریحات هیجان انگیز در کنار سالن های ماساژ می تواند یک سفر ایده آل را تکمیل کند.

معبد سرین لایت

معبد سرین لاین متعلق به چینی های مهاجر به این شهر بوده که قدمت آن مربوط به سال 1891 می باشد، این معبد زیبا سال ها از دیدها دور مانده و امروزه به تازگی مورد توجه گردشگران قرار گرفته است؛ البته این تنها معبد چینی این شهر نیست و چند معبد چینی دیگر نیز وجود دارد اما زیباترینشان همین معبد سرین لایت است؛ معابد چینی بیشتر به دلیل زرق و برق و تزئیناتشان شهرت پیدا کرده اند، در این معابد اژدهای قرمز نماد چین نیز دیده می شود.

معبد وات سریسونتون

این معبد به دلیل مجسمه بزرگی از بودا که دراز کشیده، شهرت پیدا کرده است؛ این معبد زیبا در منطقه ای آرام قرار گرفته است و کمتر مورد بازدید قرار می گیرد برای همین افرادی که به مدیتیشن علاقه دارند معمولا این معبد را انتخاب می کنند، در سراسر معبد گربه ها و سگ های بی خانمان زندگی می کنند، البته این موضوع در دیگر معابد پوکت نیز دیده می شود، در این معبد مجسمه های فانتزی و عجیب و غریب از حیوانات نیز زیاد دیده می شود؛ معبد در جاده ای در نزدیکی فرودگاه بین المللی پوکت قرار دارد و اغلب هنگام رانندگی و گذر از جاده آن را می بینند، شاید به همین دلیل از توجه ها دور مانده است.

 

رستوران ریمپن فود

شاید یک رستوران به نظر خیلی جذاب نباشد اما ریمپن فود با چشم اندازی زیبا از ساحل دریا به جرات می تواند یکی از جاذبه های این به حساب بیاید؛ این رستوران در نوار شمالی ساحل جزیره قرار دارد و با قدمتی حدود دو دهه از اتاق هایی با چوب بامبو ساخته شده که در زیر درختان نارگیل قرار گرفته اند، فضای آرامش بخش در کنار غذای خوشمزه آن می تواند لحظاتی آرامشبخش برایتان رقم بزند؛ ساحل نزدیک آن هرچقدر که برای قدم زدن و لذت بردن از دریا مناسب است اما به دلیل صخره ای بودن اصلا برای شنا پیشنهاد نمی شود.

جاده تالنگ

پوکت جاذبه های زیادی دارد اما شاید این یکی از نظر ها جا مانده باشد، این جاده جایی است که می توانید خانه ها و عمارت های قدیمی و زیبا را در آن کشف کنید، اغلب این خانه ها حداقل نزدیک به 100 سال قدمت دارند و نمای آن با سقف های شیروانی به عمارت های انگلیسی شباهت دارند، ساخت بعضی از این خانه ها به پرتغالی مربوط می شود؛ بسیاری از این خانه های افسانه ای به رستوران، خانه مد و عتیقه فروشی تبدیل شده اند.

 

منبع : تور پوکت نوروز 1402

تور روسیه نوروز 1402

۸ بازديد

 

تور روسیه نوروز 1402

تور روسیه از جمله تورهای محبوب و پرطرفدار بین گردشگران سرتاسر دنیا می‌باشد. این کشور پهناور با داشتن طیف وسیعی از جاذبه‌های توریستی و جذاب توانسته سالانه میلیون‌ها توریست و گردشگر را جذب خود کند و هر ساله در تلاش است تا صنعت توریسم را بیش از قبل در کشورش گسترش بدهد. خوب مسکو، پایتخت روسیه و مهم‌ترین شهر این مقصد است، شهری بسیار پر انرژی و پرجنب و جوش که بیش‌ترین مسافران تور روسیه را به خود اختصاص می‌دهد. این شهر گالری‌های هنری متعددی دارد که بسیار شگفت‌انگیزند. علاقه‌مندانی که عاشق غذا هستند در بارهای این شهر دور هم جمع می‌شوند. شب‌های این شهر بسیار پر جنب و جوش و مملو از توریست است، به همین دلیل شب زنده‌داران به راحتی می‌توانند از شب‌های رویایی این شهر لذت ببرند. اگر مسافر تور روسیه نوروز 1402 هستید از برج‌های آجری و قرمزرنگ کرملین گرفته تا کلیساها و مقبره‌های قهرمانان مشهور این شهر را حتما دیدن کنید و لذت ببرید.

قبل از هر چیز، باید بدانید که برای سفر با تورهای نوروزی روسیه نیاز به اخذ ویزا دارید، ضمنا ویزای روسیه به صورت لیبل در پاسپورت متقاضی الصاق خواهد شد. تور روسیه به صورت گروهی یا انفرادی هم برگزار می‌شود و اینکه خیال‌تان از بابت هتل‌های روسیه کاملا راحت باشد! چون این کشور دارای هتل‌هایی با کیفیت عالی است.

بنابراین اگر قصد خرید یا رزرو تور روسیه ویژه عید 1400 (تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور کازان و تور سوچی) را دارید با مجموعه سلام پرواز همراه شوید تا متنوع‌ترین و مناسب‌ترین تور مسافرتی این مقصد را به شما معرفی کنند. آژانس هواپیمایی سلام پرواز قصد دارد با برگزاری تور روسیه و دیگر تورهای روسیه مانند تور کازان روسیه و همچنین تور سوچی روسیه برای ساخت خاطراتی به یادماندنی در کنار شما باشد. از آنجایی که روسیه ترکیبی از انواع جاذبه‌های گردشگری و بکر را در خود دارد، از این جهت، سفر به روسیه برای انواع سلیقه‌ها، بی شک لذت‌بخش‌ترین سفر عمرتان خواهد بود.

قیمت تور روسیه نوروز 1402

قیمت تور روسیه نوروز 1402 اصولا به 3 پارامتر هتل محل اقامت، بلیط رفت و برگشت هواپیما و ویزا بستگی دارد. مبلغ ویزای روسیه ثابت است و شما برای درخواست ویزا توریستی روسیه باید 120 دلار برای تورهای گروهی و 130 دلار برای تورهای انفرادی بپردازید. همچنین توجه داشته باشید که هزینه هتل‌های روسیه نیز به دلار پرداخت می‌شوند. نکته مهمی که در انتخاب هتل در سفر به این مقصد باید به آن توجه داشته باشید این است که هرچه هتل به مرکز شهر نزدیک باشد، باید هزینه بیش‌تری برای اقامت پرداخت کنید و بلعکس هتل هر چه دورتر از مرکز شهر باشد، هزینه‌های اقامتی شما کاهش می‌یابد. در آخر ایرلاین‌‌های نوردویند، ایرفلوت و ماهان از تهران به سمت روسیه پرواز دارند که تمامی این پروازها به طور مستقیم می‌باشد.

تور نوروز روسیه ارزان و لحظه آخری

 

تور لحظه آخری روسیه زمانی به شما علاقه‌مندان ارائه می‌شود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع به دلیل اینکه ظرفیت هواپیماها پر نشده باشد و یا هتل‌ها با کاهش مسافر مواجه شده باشند، آن زمان است که آژانس‌های هواپیمایی اقدام به ارائه تخفیف‌هایی بین 10 % تا حتی 50 % بر روی تورهای نوروزی خود می‌کنند. البته شاید این سوال مطرح شود که درست چه زمانی تور دقیقه نودی روسیه عرضه می‌گردد؟ خوب باید بگوییم که این موضوع کاملا به فصل و زمان سفر شما بستگی دارد. برای مثال در فصل زمستان با توجه به سرمای هوای شدید در روسیه امکان عرضه تور روسیه لحظه آخری با تخفیف زیاد بسیار بالاست، البته در فصل بهار هم امکان ارائه این تورها وجود دارد. تنها کافیست که صفحه اینستاگرام و همچنین کانال تلگرام سلام پرواز رو دنبال کنید چرا که ارائه تور نوروز روسیه ارزان و لحظه آخری ما در این صفحات به مسافران عزیزی مثل شما اطلاع رسانی می‌شود.

 

در سال‌های اخیر تورهای لحظه آخری روسیه در نوروز یا همان تور دقیقه نودی روسیه نوروز 1402 متقاضیان زیادی را به خود اختصاص داده است، اما باز اکان دارد که بسیاری از شما مسافران این سوال را در ذهن خود داشته باشید که تور لحظه آخری روسیه ویژه نوروز دقیقا چیست و چه تفاوتی با تور نوروزی روسیه دارد؟ جواب این سوال کاملا ساده می‌باشد، خوب تورهای لحظه آخری روسیه ویژه نوروز از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای نوروزی روسیه ندارد و تنها تفاوت بین آن‌ها قیمت بسیار ارزان تورهای لحظه آخری نسبت به تورهای معمولی این بازه زمانی می‌باشد که این کاهش قیمت نتیجه ارائه تخفیف‌های قابل توجه بر روی تورهای نوروزی روسیه در فاصله بین یک الی دو روز مانده به برگزاری این تورها می‌باشد؛ بنابراین این تورها را از دست ندهید.

بهترین زمان خرید تور روسیه نوروز 1402

در ابتدا لازم است بدانید که اگر قصد کرده‌اید که بلیط هواپیما و رزرو هتل روسیه خود را برای تعطیلات سال نو بهاری انجام دهید، باید این موضوع را بدانید که در آستانه فصل بهار این کشور هنوز هم به نسبت فصل قبلش خلوت و آرام است و خوشبختانه با هجوم مسافران و توریست‌های خارجی روبرو نشده است. جالب است بدانید که فصل بهار یک زمان فوق‌العاده دلچسب برای روس‌ها به شمار می‌رود از هر لحظه از زندگی خود در طبیعت این کشور نهایت لذت را می‌برند. درست در این زمان‌ها مردم لباس‌های زیبا و رنگارنگ به تنشان می‌کنند و از گذراندن وقت خود در طبیعت بسیار لذت می‌برند. اگر قصد سفر با تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور کازان و تور سوچی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تور روسیه نوروز 1402 را از دست ندهید.

 

در ادامه بهترین زمان خرید تور روسیه نوروز 1402 چه زمانی است؟ خوب بعد از یک سال کار و تلاش مستمر، تعطیلات عید نوروز بهترین زمان و فرصت مناسبی برای ما ایرانیان می‌باشد تا بدون دغدغه در کنار خانواده و دوستان‌مان به استراحت و خوش‌گذرانی بپردازیم. حالا شمارش معکوس برای نوروز 1402 شروع شده است و حالا گردشگران و علاقه‌مندان این فرصت را دارند از میان تورهای روسیه ویژه نوروز این مقصد گردشگری و منحصر به‌فرد آسیا یکی را به دلخواه انتخاب کنند. خوب اگر ترجیح می‌دهید در نیمه‌ اول فروردین ماه به این کشور بروید، رزرو تور روسیه نوروزی را اواسط بهمن ماه انجام دهید چرا که این بازه زمانی بهترین زمان خرید تور روسیه به شمار می‌رود. اگر هم علاقه دارید در نیمه‌ دوم فروردین به روسیه سفر کنید، اوایل اسفند اقدام به رزرو تور مورد نظرتان از سلام پرواز کنید و البته ممکن است شانس با شما یار باشد و اواخر اسفند هم ظرفیت خالی برای پرواز پیدا کنید.

آیا عید نوروز در روسیه نیز جشن گرفته می شود ؟

عید نوروز نه تنها در ایران بلکه در میان مردم آسیای مرکزی و قفقاز نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین در مناطقی از روسیه نیز این سنت توسط مردم زنده نگه داشته می شود. تا جاییکه در برخی از مناطق قفقاز علاوه بر کشورهای آذربایجان و تاجیکستان در داغستان و تاتارستان نیز عید نوروز بصورت باشکوهی جشن گرفته می شود.

جشن های نوروزی روسیه در کدام شهر ها رونق دارد؟

در شهرهای بزرگی چون مسکو و سنت پترزبورگ جشنواره هایی به مناسبت حلول سال نو شمسی و آغاز بهار برگزار می شود که این فستیوال ها میزبان گروه های مختلف هنری اقوام گوناگون چون قزاق ها، ایرانی ها، ترک ها و … می باشند. بنابر این اگر با تور روسیه نوروز 1402 سلام پرواز، به سرزمین تزارها سفر کنید، تجربه ای شگفت انگیز خواهید داشت.

 

منبع : تور روسیه نوروز 1402