یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

تور آنکارا نوروز 1403

۴ بازديد

 

درباره تور آنکارا نوروز 1403

تعطیلات عید نوروز زمانی بسیار مناسب برای استراحت و تفریح بعد از یکسال تلاش و فعالیت روزمره به شمار می رود. حالا تصور کنید این زمان را به مکانی سفر کنید که یکی از مقاصد گردشگری محبوب در سراسر دنیا باشد و اینکه پر است از جاذبه ها و مکان های دیدنی خاص. خوب کشور ترکیه در غرب آسیا و شرق اروپا واقع شده است و یکی از بهترین مقاصد توریستی در تمام دنیا نامبرده میشود. شهر توریستی آنکارا یکی از شهرهای این کشور و پایتخت ترکیه است، همچنین دومین شهر بزرگ این کشور بعد از استانبول و سمبل استقلال آن می باشد؛ چرا که مصطفی آتاتورک جنبش مقاومت خود در برابر عثمانی ها را از این شهر شروع کرد و آتاتورک بعد از سرنگونی دولت عثمانی جمهوری ترکیه را بنیانگذاری کرد و آنکارا را پایتخت این کشور اعلام کرد.

 

شهر آنکارا در حال حاضر جمعیتی بالغ بر 5 میلیون نفر دارد و مرکز تبادلات سیاسی، تجاری و آموزشی ترکیه است. آنکارا ترکیب جمعیتی نسبتا جوانی دارد و وجود رستوران ها، اماکن فرهنگی و زندگی شبانه پر جنب و جوشش باعث رونق و محبوبیت آن شده است و اگر این مقصد را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور آنکارا نوروز 1403 سلام پرواز تجربه خواهید کرد.

شهر آنکارا دارای چندین جاذبه گردشگری و ساختمان تاریخی جذاب می باشد که بیشتر آنها در اطراف منطقه Ulus قرار گرفته اند و شما مسافران در یک روز این امکان را دارید که از تمام اماکن تاریخی پرطرفدار آنکارا بازدید کنید؛ ولی اگر زمان زیادی ندارید به یاد داشته باشید که بازدید از دو مکان را در سفر نوروزی خود به این شهر از دست ندهید این دو مکان عبارتند از آنیت کابیر (محل دفن مصطفی کمال آتاترک) و موزه تمدن آناتولی و برای اقامتی طولانی تر آنکارا اماکن دیدنی بیشتری را به عنوان پایتخت مدرن کشور ترکیه را به شما علاقه مندان پیشنهاد می دهد. بنابراین برای انتخاب پکیج ارزان ترین و مناسب ترین تور آنکارا ویژه نوروز 1402 با مشاوران با تجربه سلام پرواز تماس حاصل نمایید.

قیمت تور آنکارا نوروز 1403

طبق معمول همیشه قیمت تور آنکارا نوروز 1403 براساس قیمت بلیط هواپیمای رزرو شده توسط مجری تور آنکارا، پرواز داخلی به آنکارا مثل پروازهای (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و همچنین پرواز خارجی یا ترک به مقصد این شهر مانند پروازهای (ترکیش ایرلاین، اطلس گلوبال و پگاسوس) و همچنین نرخ هتل رزرو شده در شهر آنکارا کاملا متغیر محاسبه می شود. علاوه بر قیمت بلیط هواپیما و هتل محل اقامت که تاثیر زیادی در قیمت تور آنکارا برای روزهای بهاری دارند، مدت زمان سفر شما و همچنین فصل سفر به این مقصد هم می توانند نرخ این تور را دچار تغییراتی نمایند. اما ارزانترین قیمت تورهای نوروز 1403 آنکارا دلیل بر با کیفیت بودن این تور مسافرتی نیست و برخی با ارائه تور ارزان تر و بی کیفیت تنها باعث هدر رفت سرمایه و زمان شما گردشگران عزیز می شوند

اما نگران قیمت تور آنکارا ویژه عید 1403 نباشید، چرا که ما در آژانس سلام پرواز با ارائه تور لحظه آخری آنکارا و تور ارزان قیمت آنکارا در نوروز امسال، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم کرده ایم تا هر یک از شما مسافران با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور آنکارا بهار را خدمت شما ارائه میکنیم تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. آژانس سلام پرواز مجری تخصصی و مستقیم تور آنکارا است و از این جهت میتوانید این اطمینان را داشته باشید که همراه با تور ارزان آنکارا فروردین ماه به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد.

تور نوروز آنکارا ارزان و لحظه آخری

بی شک با جستجو تور لحظه آخری آنکارا در گوگل، بارها برایتان پیش اومده که کلمه تورهای دقیقه 90 آنکارا ترکیه و یا بلیط ارزان و لحظه آخری آنکارا را بارها دیده و شنیده باشید. خوب در حقیقت تورهای لحظه آخری یا تور ارزان قیمت و یا تور آفر خورده آنکارا به تورهایی اطلاق می گردد که میانگین در نظر گرفته شده جهت اجرای یک تور تکمیل نشده باشد و فروشنده یا برگزار کننده تور در جهت جلوگیری از ضرر و زیان متحمل شده، مجبور می شود قیمت تور را با تخفیف های زیادی به متقاضیان ارائه کنند که در این صورت قیمت تور مسافرتی آنکارا با این شرایط پایین می آید. همینطور ایرلاین های تور آنکارا ترکیه تعداد محدودی صندلی، یا جای خالی موجود دارند که در این صورت آنها هم مجبور به ارائه قیمت بلیط ارزان آنکارا به شما می شوند که به این دو اصل در اصطلاح تور لحظه آخری آنکارا گفته می شود. در ادامه تور نوروز آنکارا ارزان و لحظه آخری معمولا در آژانس هایی که مجری مستقیم تور آنکارا هستند بیشتر برگزار می شود و زمان سفر و شرایط جوی و متاسفانه سیاسی تاثیرات فراوانی را در اجرا و قیمت تور لحظه آخری آنکارا خواهد گذاشت.

بهترین زمان خرید تور آنکارا نوروز 1403

خوب سوال مهم بعدی که برای خیلی از شما مسافران پیش می آید این است که بهترین زمان خرید تور آنکارا نوروز 1403 چه زمانی است؟ خوب بعد از یک سال کار و تلاش مستمر، تعطیلات عید نوروز بهترین زمان و فرصت مناسبی برای ما ایرانیان می باشد تا بدون دغدغه در کنار خانواده و دوستانمان به استراحت و خوشگذرانی بپردازیم. حالا شمارش معکوس برای نوروز 1403 شروع شده است و حالا گردشگران و علاقه مندان این فرصت را دارند از میان تورهای آنکارا ویژه نوروز این مقصد گردشگری و منحصر به فرد آسیایی یکی را به دلخواه و با توجه به بودجه تعیین شده خود انتخاب کنند. خوب اگر ترجیح می دهید در نیمه‌ اول فروردین ماه به این کشور بروید، رزرو تور آنکارا نوروزی را اواسط بهمن ماه انجام دهید چرا که این بازه زمانی بهترین زمان خرید تور آنکارا بشمار می رود. اگر هم علاقه دارید در نیمه‌ دوم فروردین به این مقصد سفر کنید، اوایل اسفند اقدام به رزرو تور مورد نظرتان از سلام پرواز کنید و البته ممکن است شانس با شما یار باشد و اواخر اسفند هم ظرفیت خالی برای پرواز پیدا کنید

 

منبع : تور آنکارا نوروز 1403

تور آلانیا نوروز 1403

۳ بازديد

تور آلانیا نوروز 1403

تورهای خارجی از ایران به مقاصد مختلفی صورت می‌گیرد که یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین مقصد تورهای خارجی، تور ترکیه است. شهر آلانیا یکی از شهرهای توریستی در جنوب ترکیه بوده که در فاصله 135 کیلومتری آنتالیا واقع شده است. برای سفر به این شهر شگفت‌انگیز، تور آلانیا نوروز یکی از تورهای محبوبی است که در آن می‌توانید به غواصی و شنا در دریای مدیترانه، سفرهای مهیج دریایی، دیدن اماکن تاریخی و دیدار از کوه‌های توروس بپردازید. شنا در رودخانه‌های خنک در میان کوه‌ها، پیاده‌روی در دره‌ها و کشف غارها از دیگر تفریحات تور آلانیا نوروز می‌تواند باشد به ویژه که در ایام نوروز ترافیک گردشگران در این شهر کم‌تر از فصل تابستان است. وجود هتل‌های آل (ALL) و یوآل (UAll)، ساحل سفید و ماسه‌ای، قلعه آلانیا و برج قرمز، پاروزنی ایستاده، سپادره، حمام ترکی، جیب سافاری، سفر با کشتی دزدان دریایی، پاراگلایدر، سیتی سنتر آلانیا و بسیاری از جاذبه‌های مهیج دیگر به سفر با تور آلانیا نوروز رونق بخشیده است. در ادامه با همراه باشید تا این مقصد خارق‌العاده گردشگری را بیشتر بشناسید

قیمت تور آلانیا نوروز 1403

 

به صورت کلی قیمت تورهای مسافرتی به عوامل مختلفی بستگی داشته که از تعداد شب‌اقامت‌ها گرفته تا قیمت بلیط و هتل می‌تواند هزینه تور را افزایش یا کاهش دهند. قیمت تور آلانیا نوروز 1403 نیز به دسته‌ای از فاکتورها بستگی داشته که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نوع پرواز و نوع سفر به این مقصد می‌باشد. چنانچه سفر زمینی باشد می‌تواند هزینه کم‌تری را به مسافر تحمیل کند؛ از سوی دیگر اگر تور آلانیا هوایی باشد و با پرواز مستقیم به فرودگاه قاضی پاشا صورت بگیرد در نتیجه افزایش قیمت تورهای آلانیا را در پی خواهد داشت. به صورت کلی پروازهای غیرمستقیم که از تهران به مقصد دنیزلی و و اسپارتا صورت می‌گیرد قیمت تور آلانیا نوروز را افزایش خواهد داد. پروازهای مستقیم آلانیا هزینه تور را به‌صرفه خواهد کرد که با ایرلاین‌های ترک نظیر پگاسوس و دلفین و … صورت می‌گیرد.

تور آلانیا هتل 5 ستاره Uall

 

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم یکی از فاکتورهای پیشرفت صنعت توریسم در آلانیا وجود اقامتگاه‌ها و هتل‌های متنوع با خدمات آل و یوآل است. در تور آلانیا نوروز روی هتل 5 ستاره uall مشخصا تفاوت‌هایی وجود دارد که بسیاری از گردشگران به این تورها جذب می‌شوند. تفاوت هتل‌های پنج ستاره آل با یوآل در کیفیت نوشیدنی‌ها و مدت زمان ارائه خدمات در دو نوع سرویس می‌باشد؛ چنانچه در خدمات آل (All) فقط نوشیدنی‌های با برند داخلی به مدت دوازده ساعت ارائه شده در حالی که در خدمات یوآل (Uall) نوشیدنی‌های با برند خارجی و در طول بیست و چهار ساعت ارائه می‌شود که همین تفاوت‌ها می‌تواند بر کیفیت تور آلانیا نوروز نیز تاثیر مستقیم داشته باشد.

بهترین زمان خرید تور آنتالیا نوروز 1403

خوب بهترین و پرطرفدارترین زمان برای حضور در شهر زیبای آنتالیا ترکیه برای تعطیلات عید تاریخ 27 اسفند تا 4 فروردین ماه است و درست این بازه زمانی ایده‌آل‌ترین زمان برای استفاده از بهترین هتل‌ها، امکانات و برنامه‌های جذاب تور آنتالیا نوروز 1403 به شمار می‌رود. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که تور آنتالیا بهار برای 28 اسفند تا 2 فروردین، کمی گران‌تر از سایر زمان‌ها ارائه می‌شود.

اما پیشنهاد مجموعه سلام پرواز برای کنترل هزینه‌ها این است که شما بلیط رفت و برگشت خود را 1 تا 2 ماه قبل از تاریخ سفرتان خریداری نمایید. همچنین اگر تمایل دارید که 27 اسفند تا 4 فروردین در این مقصد باشید، نیمه دوم بهمن ماه زمان مناسب خرید تور نوروز آنتالیا شماست. اما اگر قصد دارید لحظه سال تحویل را در ایران باشید و بعد از آن سفر کنید این امکان را دارید که در همان روزهای ابتدایی تعطیلات نوروز، تور آنتالیا نوروز 1403 خود را برای تاریخ 5 فروردین به بعد از مجموعه مسافرتی سلام پرواز خریداری کنید. موضوع مهم این است که اگر هم تا 9 فرورین ماه صبر کنید، از شلوغی و هزینه‌های تور آنتالیا کمی کاسته می‌شود و می‌‌توانید با قیمت مناسب‌تر و قابل قبول‌تری تور آنتالیا مورد نظرتان را خریداری نمایید.

تفریحات ساحلی تور آلانیا نوروز

 

سواحل آلانیا و تفریحات آن یکی از جذابیت‌های سفر به این شهر توریستی بوده که می‌تواند پاسخگوی نیازهای متفاوت مسافران باشد. بهره‌بردن و استفاده از آفتاب و دریا یکی از تفریحات هیجان‌انگیز بسیاری از گردشگران آلانیا است که به ویژه ساحل کلوپاترا را برای این منظور انتخاب می‌کنند. شهر آلانیا از سواحل سفید و ماسه‌ای زیبایی در کنار آب زلال دریا برخوردار است که مسافران تور آلانیا نوروز را شگفت‌زده خواهد کرد. امکانات رفاهی، هتل‌ها متنوع، نسیم باطراوت دریا و مناظر خیره‌کننده سواحل آلانیا در هر سال مسافران زیادی را به سمت خود سرازیر می‌کند.

 

خدمات تور آلانیا سلام پرواز

 

تمامی آژانس‌های مسافرتی تلاش می‌کنند تا از بازار گردشگری ترکیه سهمی را به خود اختصاص دهند و برای این منظور به رقابت می‌پردازند. آژانس مسافرتی سلام پرواز نیز به عنوان مجری مستقیم تورهای ترکیه توانسته‌ است با استفاده از اعتبار و پتانسیل‌های خود تورهای آلانیا را برگزار کند. در بالای همین صفحه می‌توانید انواع تورهای آلانیا را مشاهده کنید و از میان آن‌ها تور مورد علاقه خود را انتخاب کنید. آژانس سلام پرواز در این تورها خدمات متنوعی نظیر بلیط رفت و برگشت با پرواز ترک مستقیم پگاسوس، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، بیمه مسافرتی تا سقف 10000 یورو، اقامت در هتل برا اساس خدمات و راهنمای فارسی زبان را به مسافران گرامی ارائه می‌دهد.

 

منبع : تور آلانیا نوروز 1403

تور بدروم نوروز 1403

۵ بازديد

درباره تور بدروم نوروز 1403

در روزهای آغاز سال دیگر دلیلی برای مشغله کاری وجود ندارد و تمام مشاغل حداقل یک هفته ای را تعطیل هستند، دانش آموزان و دانشجویان نیز برای دو هفته استراحت می کنند، این یک فرصت ایده آل است که تمام اعضای خانواده فارغ از دغدغه های روزمره سفری دل نشین را تجربه کنند؛ ترکیه یکی از شناخته شده ترین مقاصد گردشگری است و بیشترین سفرهای خارجی در تور نوروز به این کشور اختصاص دارد، این موضوع به دلایلی مانند نزدیکی، ارزان تر بودن نسبت به کشورهای اروپایی، خدمات عالی و درجه یک و جاذبه های دیدنی اش اتفاق می افتد؛ در بین تمام شهرهای ترکیه بدروم به عنوان شهری ساحلی در جنوب کشور موقعیت مناسبی برای پذیرایی از گردشگران فراهم کرده است، از این رو بخشی از سفرهای سال نو به تور بدروم نوروز 1403 بدروم ختم می شود؛ در بدروم جاذبه های تاریخی، سواحل زیبا، طبیعت ناب، هتل های شیک، مراکز خرید مدرن و … همه دست به دست هم داده اند تا بدروم را به عنوان یکی از عناصر اصلی در گردشگری این کشور تبدیل کنند و اتفاقا در این مهم نیز بسیار موفق بوده اند و تقریبا گردشگری وجود ندارد که از تور بدروم پشیمان باشد.

اطلاعات مفید تور بدروم نوروز 1403

ترکیه تا حدود زیادی از نظر آب و هوایی به ایران شبیه است و بدروم نیز از این قاعده مستثنی نبوده به همین دلیل با کمی اختلاف انتظار آب و هوای مشابه ایران را داشته باشید، بدروم در تابستان ها هوایی گرم دارد و به دلیل ساحلی بودن، رطوبت زیادی احساس می شود؛ در فصل های سرد مانند پاییز و زمستان نیز هوا رو به سردی می رود و باران های فصلی شروع به باریدن می کند؛ تور بدروم نوروز 1403 بهترین موقعیت برای سفر به این شهر است خصوصا که در کنار رزرو هتل و بلیط هواپیما خدماتی از جمله بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و … نیز دارد؛ در این موقعیت از سال هوا نه سرمای زمستان را دارد و نه گرما و شرجی بودن تابستان را، البته که در اردیبهشت و اوایل خرداد می توانید ایده آل ترین هوا را در این شهر تجربه می کنید اما هوا در نوروز نیز بسیار دل چسب است؛ بدورم سالانه بیش از یک میلیون گردشگر دارد و با وجود فرودگاه بین المللی تمام پروازها در استانبول به زمین می نشینند و بعد از آن جا هم یا به صورت زمینی و یا به صورت هوایی سفر به بدروم آغاز می شود؛ سفر تهران استانبول حدود 2.5 تا 3 ساعت زمان می برد و نرخ بلیط آن از شش میلیون تومان شروع می شود؛ به طور کلی نرخ بلیط های هوایی به نوع صندلی که انتخاب می کنید و همین طور شرکت هواپیمایی بستگی دارد اما با به تعویل انداختن خرید بلیط برای نوروز ممکن است با حجم زیاد مسافر رو به رو شوید که همین نیز بر افزایش قیمت ها اثر می گذارد و هم ممکن است پرواز دلخواهتان پر شده باشد.

اقامت در بدروم از شبی حدود 900 هزار تومان برای هر نفر شروع می شود و تا شبی 10 میلیون تومان نیز ادامه دارد، اغلب هتل های بدروم همراه با صبحانه هستند و برای وعده های دیگر باید هزینه ای اضافی پرداخت کنید؛ سایر خدمات هتل بسته به کلاس هتل و همین طور هزینه ای که پرداخت می کنید متغیر است، اگر می خواهید تنهایی سفر کنید می توانید به سراغ هاستل ها یا خوابگاه های شهر بروید؛ اگر در سفر به بدوم می خواهید خودتان به گشت و گذار در شهر بروید می توانید از اتوبوس و تاکسی استفاده کنید، تنها هنگام استفاده از تاکسی حتما به تاکسی متر توجه داشته باشید، به طور کل قیمت های پایه معمولا از 4 لیر شروع می شود؛ یکی از مزیت های سفر به ترکیه فرهنگ غذایی مشابه است، در بدروم انواع غذاهای مشترک از جمله دلمه، کوفته و … وجود دارد و علاوه بر این به دلیل ساحلی بودن شهر، ماهی یکی از غذاهای اصلی شان است؛ قیمت غذا در رستوران های ساحلی و محلی خیلی بالا نیست اما رستوران های لوکس و هتل ها طبیعتا گران تر هستند؛ در بدروم همه جور مرکز خریدی پیدا می شود و هم می توانید از بازار های محلی سوغاتی بخرید و هم می توانید در پاساژهای بزرگ بهترین برندها را پیدا کنید.

جاذبه های شهر ساحلی بدروم در نوروز 1403

 

اگر در مورد بدروم به خوبی تحقیق کنید متوجه می شوید که این شهر تمام امکانات را برای یک سفر عالی در کنار هم دارد؛ جاذبه های تاریخی و طبیعی آن می تواند شما را با بخشی از تاریخ این سرزمین آشنا کند؛ به علاوه بدروم فرصت خوبی برای سفری تفریحی و هیجان انگیز است، در سواحل آن اغلب ورزش های آبی و ساحلی انجام می شود؛ به جرات می توان گفت بدروم شهری است که تمام اعضای خانواده را هر سلیقه ای راضی نگه می دارد.

پارک آبی بدروم

پارک آبی بدروم بزرگترین پارک آبی ترکیه است که زمانی شاد و مفرح را برایتان به ارمغان می آورد، این پارک سرسره های بزرگ و غول پیکری دارد و در کنار آن رستوران ها و کافه های مختلف در جای جای پارک دیده می شوند، اجرای موسیقی نیز تفریح و هیجان را در پارک چندین برابر می کند، اما حتی اگر اهل هیجان نباشید می توانید در گوشه ای استراحت کنید و در محل های مخصوص بازی هایی مانند شطرنج انجام دهید، این پارک نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام اعضای خانواده فرصتی برای تفریح و هیجان در کنار یکدیگر است.

حمام ترکی

حمام های ترکی یکی از جذابیت اصلی سفر به این سرزمین است و تقریبا در تمام شهرهای ترکیه دیده می شوند، در این حمام ها معمولا خدماتی مانند ماساژ، پاکسازی پوست، ریلکس کردن، سونا و … در محیطی آرام با کیفیتی عالی انجام می شود.

بازار تورگوتریس

بازارهای محلی در هر شهر و کشوری مجالی ایده آل برای شناخت فرهنگ و آداب و رسوم مردم هستند؛ بازار تورگوتریس در بدروم نیز یکی از بهترین این نمونه ها است، در این بازار که در قمست جنوبی شهر قرار دارد انواع صنایع دستی و زیورآلات سنتی بدروم دیده می شود، همین طور سبزی و میوه تازه و خشکبار از محصولات این بازار هستند، اگر به دنبال سوغاتی خاص مربوط به این شهر هستید، این بهترین موقعیت است خصوصا که با قیمت های عجیب و غریبی مواجه نمی شوید؛ نکته قابل توجه این است که این منطقه کالاها را بدون مالیات عرضه می کنند و همین یکی از دلایل ارزانی آن است.

مسجد تپه جیک

مسجد تپه جیک یکی از جاذبه های تاریخی این منطقه است که ساخت آن در حدود سال 1938 توسط کمال پاشا روی اسکله اصلی شهر انجام شده است؛ مسجد با نمایی سفید و ظاهری ساده آن را بین گردشگران به جاذبه ای خاص تبدیل کرده است.

 

منبع : تور بدروم نوروز 1403