یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

تور عمان تابستان 1402

۱۱ بازديد

 

تور عمان تابستان 1402

تور عمان تابستان 1402 می‌تواند یک انتخاب عالی برای گذراندن تعطیلاتی دلچسب و رویایی باشد. عمان یکی از کشورهای زیبا و دیدنی در خلیج فارس بوده که برای گردشگری بسیار محبوب است. در تور عمان تابستان می‌توانید با نزدیک شدن به طبیعت زیبای این کشور، دیدن شهرها و مکان‌های تاریخی و تفریحی لذت برده و با فرهنگ و سنت عمان آشنا شوید.

در تور عمان تابستان 1402، بسته به برنامه و اقامت خود، می‌توانید شهرهایی مانند مسقط، نزوی، صلاله و صحاره را بازدید کنید و از دیدن جاذبه‌هایی مانند قلعه‌ها، موزه‌ها، بازارها، شهر باستانی نزوی و طبیعت زیبای این کشور لذت ببرید. برای رزرو تور عمان تابستان می‌توانید از طریق آژانس‌ مسافرتی سلام پرواز اقدام کنید. قبل از رزرو تور عمان تابستان، بهتر است از تجربیات و نظرات سایر توریست‌ها در مورد تورهای مختلف در این کشور استفاده کنید.

آیا برای سفر به عمان نیاز به اخذ ویزا است؟

برای سفر به عمان نیاز به دریافت ویزا دارید. شهروندان ایرانی باید ویزای عمان را قبل از سفرشان به این کشور دریافت کنند. البته پادشاهی عمان ممکن است در آینده شهروندان 103 کشور جهان، از جمله ایران را از دریافت روادید یا ویزای عمان، برای سفر 10 روزه به این کشور معاف کند. به هر حال، برای سفر به عمان باید تأییدیه رزرو هتل، بلیط برگشت و بیمه درمانی سفر به عمان را در اختیار داشته باشید.

دریافت ویزای عمان نیز دارای شرایط خاصی است که باید رعایت شود. به عنوان مثال، تاریخ دقیق ورود و خروج در تور عمان باید به درستی مشخص شود و درخواست ویزای عمان باید بر روی سربرگ آژانس هواپیمایی و یا یک کارگزار ویزای عمان ارائه شود. همچنین، مسافرین تور عمان فقط مجاز به خروج از مرزهای هوایی ایران هستند و حق خروج از مرزهای زمینی و یا آبی را ندارند. باید توجه داشته باشید که اعتبار ویزای عمان 10 تا 30 روزه بوده و قابل تمدید نیز نخواهد بود.

اطلاعات تور عمان

  • پیش شماره: +968
  • اختلاف زمان: +0:30
  • ویزا: دارد
  • واحد پول: ریال عمان
  • زبان رسمی: عربی
  • شماره تماس با اورژانس: 9999
  • شماره تماس با پلیس: 9999
  • شماره تماس با آتش‌نشانی: 9999
  • مذهب: اسلام

نحوه تعیین قیمت تور عمان تابستان 1402

نحوه تعیین هزینه تور عمان بستگی به سلیقه شما و خدماتی است که در تور خود انتظار دارید. اگر این تور با دبی مقایسه شود، نرخ تور عمان نسبتاً مناسب‌تر است. برای مثال، اقامت در هتل‌های 5 ستاره مسقط هزینه‌های بالایی دارد، اما اقامت در هتل‌های 3 ستاره عمان می‌تواند هزینه‌های سفر را کاهش دهد. بنابراین پیشنهاد ما برای سفر اقتصادی به عمان، انتخاب هتل‌های 3 ستاره است. به طور کلی علاوه بر نوع هتل، قیمت پرواز، مدت زمان اقامت، خدمات تور همچون گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، راهنمای محلی و … نیز، نرخ تور عمان را تعیین می‎کنند.

جاذبه‌های گردشگری تور عمان

در سفر توریستی به عمان، شما می‌توانید از جاذبه‌های متنوع و جذاب این شهر بازدید کنید. علاوه بر جاذبه‌های مدرن و شگفت‌انگیز، عمان به دلیل قدمت تاریخی خود دارای طیف متنوعی از خانه‌های تاریخی و بناهای باستانی است. برخی از جاذبه‌های مهم و مکان‌های دیدنی عمان که در تورهای گردشگری برای بازدید ارائه می‎شوند، عبارتند از: مسجد سلطان قابوس، بازار مطرح، خانه اپرای سلطنتی، رستوران‌های مسقط، بندر مسقط و … که هر یک از این جاذبه‌ها و مکان‌ها، جذابیت‌های توریستی خاص خود را دارند.

آب و هوای عمان در تابستان چگونه است؟

آب و هوای عمان معمولا بیابانی وگرم و خشک است. این شهر آب و هوایی مانند دبی و لاس وگاس در شمال آمریکا دارد. تابستان‌های آن بسیار داغ و مرطوب هستند و دمای هوا در طول روز به بیش از ۳۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. فصول بهار و پاییز نیز بسیار گرم هستند اما در شب دما به حدود ۲۱ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

تور لحظه آخری عمان

می‌توانید از آژانس گردشگری سلام پرواز برای یافتن تور لحظه آخری و ارزان عمان با بهترین و ارزانترین قیمت کمک بگیرید. تورهای لحظه آخری یا آفر تور عمان به تورهایی گفته می‌شود که نتوانسته‌اند تعداد کافی مسافر برای بسته مسافرتی خود را جذب کنند و برای جلوگیری از ضرر و زیان مالی، برخی اپراتورها برای متقاضیان خود تخفیف‌های جذابی را ارائه می‌دهند. در نتیجه، قیمت پکیج مسافرتی عمان با تخفیف‌های معرفی شده، بسیار کمتر از حالت معمول خواهد بود.

همچنین، در برخی موارد، شرکت‌های هواپیمایی به دنبال پر کردن صندلی‌های خالی خود به مقصد عمان، بلیط‌های ارزان عمان را در تورهای ارزان و لحظه آخری عمان ارائه می‎کنند. تور عمان از تهران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز و بسیاری شهرهای بزرگ کشورمان نیز اجرا می‎شود.

بهترین هتل‌های عمان برای اقامت کدامند؟

عمان کشوری بسیار زیبا و جذاب با فرهنگ، طبیعت و میراث تاریخی غنی است و از هتل‌های متعدد و با کیفیتی برای اقامت گردشگران برخوردار است. در زیر به برخی از بهترین هتل‌های عمان اشاره می‌کنیم:

البستان پالاس، مسقط: این هتل یکی از بهترین هتل‌های لوکس عمان است و دارای امکاناتی مانند استخر روباز، سالن ورزشی، رستوران‌های متنوع و مرکز اسپا است.

شهرک سلطان قابوس، مسقط: این شهرک شامل چندین هتل لوکس، مانند هتل اینترکونتیننتال، هیلتون، هایات و شانگریلا است که دارای امکاناتی مانند ساحل خصوصی، استخرهای شنا، سالن ورزشی و رستوران‌هایی با مناظری زیبا می‎باشد.

واندرلاست ریزورت، صلاله: این ریزورت در منطقه صلاله در شمال غربی عمان واقع شده است و دارای اتاق‌هایی با منظره دریا، رستوران‌هایی با مناظری زیبا و ساحل خصوصی است.

الحمراء ریزورت، صور: این ریزورت در شرق عمان در منطقه صور واقع شده است و دارای امکاناتی مانند سالن ورزشی، استخر روباز، سالن بولینگ و رستوران‌هایی با منظره دریا است.

موون پالاس، مسقط: این هتل در قلب شهر مسقط واقع شده است و دارای امکاناتی مانند استخر روباز، رستوران‌هایی با مناظری زیبا و سونا است.

شهرک العوفیرا، صلاله: این شهرک شامل چندین هتل مانند شرایتون، جی وی‌سی و السکنتر هتل است و دارای امکاناتی مانند سالن ورزشی، استخر روباز می‎باشد.

بهترین و معروف‌ترین مراکز خرید عمان کدامند؟

مسقط عمان به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر آن، دارای مراکز خرید بزرگ و معروفی است که محصولات متنوعی را ارائه می‌دهند. در زیر به برخی از بهترین و معروف‌ترین مراکز خرید عمان اشاره می‌کنیم:

مرکز خرید سیتی سنتر: این مرکز خرید بزرگ و مدرن در قلب شهر واقع شده است و دارای بیش از 200 فروشگاه است که انواع محصولات شامل لباس، لوازم الکترونیکی، غذا و محصولات دیگر را ارائه می‌دهند.

مرکز خرید اوتلت مول: این مرکز خرید مسقط و صور واقع شده و به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروشگاه‌های تخفیف دار این کشور شناخته شده است.

مرکز خرید مسقط سیتی: این مرکز خرید در محله غبره و در نزدیکی مرکز شهر واقع شده و به عنوان یکی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین مراکز خرید عمان شناخته می‌شود.

مرکز خرید مریض: این مرکز خرید در منطقه الخوض واقع شده است و دارای بیش از 150 فروشگاه است که محصولات و خدماتی متنوعی را ارائه می‎دهد.

سوالات متداول

1. بهترین زمان برای بازدید از عمان چه موقع از سال است؟

بهترین زمان برای بازدید از عمان در فصل پاییز و زمستان است، زیرا در این فصل‌ها هوا مطبوع بوده و از گرمای شدید تابستان خبری نیست.

2. آیا باید برای ورود به عمان ویزا دریافت کنیم؟

بله، برای ورود به عمان باید ویزا دریافت کنید. شما می‌توانید ویزای خود را از سفارت یا کنسولگری عمان در کشورتان و یا از فرودگاه عمان دریافت کنید.

3. آیا می‌توانیم با استفاده از ارز خارجی در عمان خرید کنیم؟

بله، در عمان می‌توانید با استفاده از ارز خارجی مانند دلار، یورو و پوند خرید کنید. اما بهتر است که ارز محلی یعنی ریال عمان را به جای ارز خارجی استفاده کنید.

4. آیا در عمان امکان استفاده از اینترنت وجود دارد؟

بله، در عمان شبکه‌های اینترنت وجود دارند و امکان استفاده از آن‌ها را خواهید داشت. شما می‌توانید از اینترنت بی‌سیم در هتل‌ها، کافه‌ها و مراکز خرید استفاده کنید.

5. آیا باید برای بازدید از عمان زبان عربی را بلد باشیم؟

خیر، برای بازدید از عمان نیازی نیست زبان عربی را بلد باشید. بیشتر مردم عمان زبان انگلیسی را می‎دانند و اکثر نشانه‌ها و دستورالعمل‌ها در این کشور به دو زبان عربی و انگلیسی نوشته شده است.

 

منبع : تور عمان تابستان 1402

تور بالی تابستان 1402

۱۵ بازديد

 

تور بالی تابستان 1402

تور بالی در تابستان به دلیل آب و هوای گرم و مناسبی که دارد، بسیار محبوب است. بالی یکی از جذاب‌ترین جزایر اندونزی به شمار می‎رود که با داشتن تمدن، فرهنگ، طبیعت و مناظر زیبای خود، همه ساله گردشگران زیادی را جذب می‌کند. در تور بالی تابستان، شما می‌توانید به صورت گروهی یا فردی به این جزیره سفر کرده و از جاذبه‌های مختلف آن دیدن کنید. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به ساحل کوتا، جنگل میمون‌ها، معابد هندو و بودیایی، آبشارها و فضاهای سبزی که در سراسر جزیره پراکنده شده اشاره کرد.

همچنین شما می‌توانید در بازارهای محلی و شهرهای کوچک به خرید از هنرمندان و صنعتگران محلی بپردازید. یکی از برنامه‌های محبوب در تور بالی، شرکت در مراسم‌های مذهبی محلی است. مردم بالی هندو هستند و مراسم‌های آن‌ها بسیار پرشور و جذاب است. در طول تابستان، مراسم‌های مذهبی مختلفی برگزار می‌شوند که شما می‌توانید به عنوان یک بازدید کننده در آن‌ها شرکت کنید. در کل، تور بالی تابستان به شما فرصتی عالی برای گردش در جزیره زیبای بالی و تجربه فرهنگ و تمدن آن را می‌دهد. برای اینکه تعطیلات تابستان 1402 را در این جزیره زیبا بگذرانید، با آژانس گردشگری سلام پرواز تماس بگیرید و تور خود را رزرو کنید.

قیمت تور بالی تابستان 1402

هزینه‌های تور بالی در تابستان سال ۱۴۰۲، بستگی به هزینه بلیط هواپیما، شرکت‌های هواپیمایی داخلی مانند: قشم ایر، ایران ایر و ماهان و همچنین شرکت‌های هواپیمایی خارجی مانند: ترکیش ایرلاین، اطلس گلوبال و پگاسوس و هزینه رزرو هتل در بالی دارد. علاوه بر این، تعداد روزهایی که در تور بالی سپری می‌کنید و فصل سفر نیز می‌تواند قیمت تور بالی تابستان ۱۴۰۲ را تحت تأثیر قرار دهد.

مهم‌ترین نکته این است که قیمت بالای تور بالی، دلیل بر بهتر بودن آن نیست. برخی از تورهای ارزان‌تر، ممکن است با ارائه خدمات بی‌کیفیت، باعث تلف شدن سرمایه و زمان گردشگران شوند. بنابراین بهترین راه برای انتخاب تور مناسب، بررسی بازخوردهای مشتریان، راهنمایان تور و انجام تحقیقات دقیق در این زمینه است.

تور لحظه آخری بالی

تور لحظه آخری بالی، یکی از محبوب‌ترین و ارزان‌ترین گزینه‌های مسافرت به بالی است. این تورها زمانی ارائه می‎شوند که سهمیه‌ رزرو شده توسط آژانس‌ها تکمیل نشده باشد. بنابراین تور لحظه آخری بالی قیمت‌ بسیار مناسبی دارد و می‌تواند برای گردشگران با بودجه محدود، گزینه‌ی خوبی باشد. تورهای لحظه آخری بالی شامل تورهای داخلی و خارجی می‌شوند که اغلب شامل بلیط هواپیما، اقامت در هتل‌هایی با سطح راحتی مختلف، صبحانه و بیمه مسافرتی هستند. این تورها معمولاً در تعطیلات رسمی مانند عید نوروز و تعطیلات تابستانی ارائه می‌شوند.

برای استفاده از تور لحظه آخری بالی، باید دقت داشت که تورها با ظرفیت محدودی عرضه می‌شوند و ممکن است در زمان کوتاهی تکمیل شوند. همچنین باید توجه کنید که در بعضی موارد، این تورها شامل خدمات کمتری نسبت به تورهای دیگر هستند و نیاز به بررسی دقیق دارند.

جاذبه‌های کردشگری مهم در تور بالی

مکان‌های دیدنی بسیاری در تور بالی وجود دارد که می‎توانید از آن‌ها بازدید کنید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری بالی اشاره می‌کنیم:

معابد بالی: بالی دارای تعداد زیادی معبد و آثار باستانی است که بیشتر آن‌ها در شمال و مرکز جزیره قرار دارند. برخی از مشهورترین معابد بالی شامل: معبد بساکیه، معبد تاناه لات و معبد اولواتو هستند.

رستوران‌ها و بازارهای بالی: بالی دارای بازارهای زیبا و رستوران‌های خوبی است که غذاهای بومی و بین‌المللی را ارائه می‌دهند. بازارهای بالی در سراسر جزیره یافت می‌شوند و معمولاً محصولات دست ساز و هنرهای محلی را به فروش می‌رسانند.

شهر اوبود: اوبود مرکز هنری و فرهنگی بالی است و به عنوان یکی از بهترین مناطق مسکونی جهان شناخته می‌شود. در این شهر می‌توانید از گالری‌های هنری، مغازه‌های دست ساز و بازارهای محلی دیدن کنید.

پارک ملی بالی باراتان: این پارک ملی در شمال غربی بالی قرار دارد و محیطی طبیعی و زیبا دارد که شامل جنگل‌های بکر، کوه‌های بلند، آبشارها و رودخانه‌های پر آب است.

جزایر گیلی تراوانگان: این جزایر در جنوب شرقی بالی واقع شده‌اند‌ و برای لذت از آب و هوای گرم و صاف، آب‌های زیبا و فعالیت‌های آبی، می‎توانید به این منطقه بروید.

معبد اولواتو: این معبد در نزدیکی بونتان بوده و بر روی صخره‌ای بلند واقع شده است.

ساحل کوتا: این ساحل در نزدیکی شهر دنپاسار قرار دارد و به دلیل فضای شنی و سرگرمی‌هایی که در آنجا وجود دارد، جزء محبوب‌ترین سواحل بالی محسوب می‌شود.

معبد تاناه لات: این معبد در نزدیکی بدونگ واقع شده و در دارای چشم اندازهای زیبا و معماری سنتی بسیار جذابی است.

غارگواه لوو: این غار در نزدیکی شهر بدونگ قرار دارد و به دلیل ساختار طبیعی زیبا و محیطی مفرح، از جاذبه‌های دیدنی بالی است.

بهترین زمان خرید تور بالی تابستان 140

بهترین زمان برای خرید تور تابستانی بالی، در فصل شلوغی و های سیزن بالی اندونزی تابستان است. برای رزرو یا خرید تور بالی، پیشنهاد می‌شود که مسافران عزیز حداقل ۱۰ الی ۱۴ روز قبل از تاریخ سفر خود اقدام کنند. به علاوه در فصل پیک سفر، بهتر است بلیط خود را حداقل یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفرتان خریداری کنید تا در مبلغ پرداختی صرفه‌جویی کنید. با نزدیک شدن به تاریخ سفر، هزینه بلیط رفت و برگشت پرواز، افزایش می‌یابد.

بهترین هتل‌های بالی برای اقامت

بالی انواع هتل‌های لوکس را از 2 تا 5 ستاره در خود جای داده است. برخی از بهترین هتل‌های بالی شامل موارد زیر هستند:

  • فورسیزونز ریزورت بالی
  • آمان جانا ریزورت
  • ماندارا ریزورت اند سپا بالی
  • فورسیزونز ریزورت بالی
  • آیوده بالی
  • بولگاری ریزورت بالی
  • فیور سیزونز ریزورتز بالی
  • آیهانتا ریزورت بالی
  • ریتز کارلتون بالی

گراند هیدرو ریزورت بالی

بهترین مراکز خرید بالی کدامند؟

بالی دارای انواع فروشگاه‌های مختلف است، از فروشگاه‌های بزرگ با برندهای بین‌المللی گرفته تا فروشگاه‌های محلی با کالاهای بومی در این منطقه وجود دارند. برخی از بهترین مراکز خرید بالی شامل موارد زیر هستند:

  • مرکز خرید بیانگان
  • مرکز خرید بالی جالاندیا
  • مرکز خرید بالی کولونگ کولونگ
  • مرکز خرید سمینیاک ویلیج
  • مرکز خرید بالی غرب
  • مرکز خرید بالی کریستال
  • مرکز خرید بالی کلاژون
  • مرکز خرید بالی دیوا سوارا
  • مرکز خرید بالی بونگایان
  • مرکز خرید بالی تیارت

سوالات متداول

1. بهترین زمان برای سفر به بالی چه وقت است؟

به طور کلی، بهترین زمان برای سفر به بالی از آوریل تا سپتامبر است، زیرا آب و هوا گرم و مناسبی جریان دارد. اگر شما به دنبال صرفه جویی در هزینه‌های سفر خود هستید، بهتر است در ماه‌های کم گردشگر سال سفر کنید.

2. مدت زمان مناسب برای رزرو تور بالی چقدر است؟

مدت زمان مناسب برای رزرو تور بالی بستگی به بودجه، زمان و تعداد جاذبه‌هایی که می‌خواهید ببینید دارد. برای دیدن جاذبه‌های اصلی بالی +حداقل 5 روز و حداکثر 10 روز زمان لازم است.

3. بهترین روش برای رزرو تور بالی چیست؟

بهترین روش برای رزرو تور بالی، مراجعه به یک آژانس مسافرتی معتبر مانند آژانس گردشگری سلام پرواز است. با این حال، شما می‌توانید به صورت آنلاین نیز از طریق سایت‌های رزرواسیون تور و هتل، تور بالی خود را رزرو کنید.

4. چه مکان‌های دیدنی در بالی وجود دارد؟

بالی با جاذبه‌های گوناگون و زیبای خود به شهرتی فراوان در بین گردشگران دست پیدا کرده است. برخی از مکان‌های دیدنی بالی شامل موارد زیر هستند:
· معبد بسنتیاری دن پاسار
· باغ تارو، یک باغ پر از گل‌ها و پرندگان
· جزیره نوسا پنیدا
· جزیره گیلی تراوانگان
· معبد یونگان، یک معبد هندو باستان
· روستای اوبود، با بازارهای زیبا و هنرمندان محلی
· برج آرک به شکل تمثال گرگ هندو در داخل

 

. چه ایرلاین‌هایی پرواز ایران به مقصد بالی را ارائه می‎دهند؟

ایرلاین‌هایی که پرواز بالی را ارائه می‎دهند عبارتند از:
· ایرفلای دبی
· امارات
· ترکیش هواپیمایی
· کاتای پاسیفیک
· قطریه
· سنگاپور ایرلاینز
· ماهان ایر
· ایران ایر
· ماهان ایر
· اتحاد هواپیمایی

 

منبع : تور بالی تابستان 1402

تور کوش آداسی تابستان 1402

۱۳ بازديد

 

تور کوش آداسی تابستان 1402

هر چند که شهر ساحلی کوش آداسی در ایام تابستان روزهای خیلی گرم و شرجی را تجربه می‌کند، اما این موضوع هیچ وقت باعث نمی‌شود که از تعداد طرفداران خرید تور کوش آداسی تابستان 1403 کم‌تر بشود. چرا که در این شهر طیف متنوع و هیجان‌انگیزی از تفریحات همچون پارک‌های آبی، کروزسواری، قایق‌سواری و … ویژه تعطیلات تابستان دیده می‌شوند که البته پیاده‌روی در سواحل داغ دریای اژه و آفتاب‌گرفتن در آنجا لذت سفرتان را دوچندان می‌کند. پس پیشنهاد ما این است که با تور کوش آداسی تابستان سفر هیجان‌انگیزی را برای خود و همراهان‌تان رقم بزنید.

بعد از تماشای دیدنی‌ها و جذابیت‌های کوش آداسی و همچنین گشت و گذار در سواحل بی نظیر و آرام این شهر دیگر نوبت به شرکت در جشنواره‌های تابستانی کوش آداسی می‌رسد که بی دلیل نیست که در سال‌های اخیر فستیوال‌های کوش آداسی به پرطرفدارترین جشنواره‌های جهان تبدیل شده‌اند و توصیه می‌کنیم که حتما در کنار گشت و گذار تابستانی خود در یکی از جشنواره‌های کوش آداسی ترکیه شرکت کنید. فستیوال‌های پرطرفدار تابستانی این شهر جشن عروج و فستیوال موسیقی کبوتر طلایی هستند که بسیاری از مسافران تور کوش آداسی سعی می‌کنند زمان سفر خود را با زمان برگزاری این جشنواره‌ها تطبیق بدهند.

 

Kusadasi tour summer 1401

قیمت تور کوش آداسی تابستان 1403

فصل تابستان یکی از فصل‌های عالی و پرگردشگر برای سفر به کوش آداسی شناخته می‌شود. چرا که می‌توانید از تمام تفریحات ساحلی و آبی مهیج آن استفاده کنید. بنابراین قیمت‌ها نسبت به سایر فصول بالاتر می‌روند؛ چون این فصل برای کوش آداسی high season می‌باشد. نرخ تور کوش آداسی تابستان بی شک بستگی به نرخ پروازهای داخلی و پرواز خارجی (ترکیش، اطلس گلوبال و امارات) دارد و همچنین قیمت هتل‌ها و نیز تعداد ستاره‌های هتل هم در نرخ تور تابستان کوش آداسی شما به شدت تاثیر گذار هستند. تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به این مقصد سفر می‌کنید، همه این موارد می‌توانند نرخ تور کوش آداسی تابستان را دستخوش تغییرات نماید و در آخر آژانس هواپیمایی سلام پرواز قیمت‌های مختلفی از تور هوایی کوش آداسی و همچنین زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می‌دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور ترکیه تابستان را داشته باشید.

بهترین زمان خرید تورهای تابستانی کوش آداسی

 

پیشنهاد سلام پرواز برای شما مسافرانی که قصد دارید با تورهای تابستانی کوش آداسی همراه شوید این است که از 10 روز قبل از تاریخ سفر جهت رزرو یا خرید تور تابستان 1403 کوش آداسی خود اقدام نمایند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید و شاید کم‌تر آژانسی این موضوع را مطرح کند این است که در “های سیزن” بهتر است بلیط‌ خود را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری را جهت تور مسافرتی خود پرداخت نمایید، چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک‌تر می‌‌شوید، طبیعتا هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش می‌یابد. برای رزرو هتل هم پیشنهاد می‌کنیم از یک ماه تا 10 روز قبل از تاریخ سفر اقدام کنید تا متحمل هزینه‌های گزافی نشوید.

The best time to buy Kusadasi summer tours

تور لحظه آخری و ارزان کوش آداسی ویژه تابستان 1403

موضوعی که باید بدان توجه بالایی داشته باشید این است که اکثر مسافران به دنبال یک تور ارزان قیمت و مقرون به‌صرفه هستند، اما این را هم باید بدانید که معمولا تور لحظه آخری و ارزان کوش آداسی ویژه تابستان 1403 کمی سخت پیدا می‌شود چرا که این تورهای دقیقه 90 در مواقعی از سال وجود دارند که شرایط سفر به مقصد مورد نظر کمی سخت می‌باشد، مثلا فصول سرد سال بیش‌تر توسط آژانس‌های هواپیمایی ارائه می‌شوند. به همین دلیل در مواقعی از سال مثل تابستان شاید کم‌تر شانس این را داشته باشید که بتوانید تور ارزان‌قیمت کوش آداسی را خریداری یا رزرو کنید. چون بسیاری از افراد به دلیل وجود تعطیلات و شرایط بهتر تصمیم بر آن می‌گیرند که این فصل را برای سفر به کوش آداسی انتخاب کنند و اما همانطور که در بالا هم گفته شد، شما عزیزان با کنترل هزینه‌ها و مدیریت آن‌ها تا حدود زیادی می‌توان شدت مخارج سفر را کاهش بدهید.

 

در نهایت ما در آژانس مسافرتی سلام پرواز تمامی تلاش خود را کردیم تا با ارائه تور کوش آداسی تابستان، تور ارزان کوش آداسی ترکیه شرایطی را برای رفاه حال شما فراهم سازیم تا بتوانید با کم‌ترین هزینه، بیش‌ترین لذت را از تورهای تابستانی 1403 ببرید. مجموعه ما لیست قیمت‌ها در طیف‌های مختلفی از تور تابستانی کوش آداسی ترکیه را به شما ارائه می‌کند تا بتوانید با توجه به نیازتان و نیز بودجه تعیین شده خود، بهترین تور کوش آداسی را انتخاب کنید. بسیاری از افراد در تابستان برای تفریحات لوکس، خدمات رفاهی با کیفیت و تفریحات آبی به کوش آداسی سفر می‌کنند که بستگی به هتل انتخابی دارد و اینکه شما این شانس را دارید که در ایام تعطیلات تابستان هم از آفر تور کوش آداسی نوروز استفاده کنید.

بهترین جاذبه‌های گردشگری در تور کوش آداسی تابستان 1403

طبق هر سال با آمدن تعطیلات مدارس و شروع فصل گرما، سفرهای تابستانی به مناطق خنک‌تر و سواحل تفریحی شروع می‌شود. خوب از خانواده‌ها نیز در این بازه زمانی، تصمیم به سفر به مقاصدی محبوب مثل کوش آداسی می‌گیرند. مجموعه گردشگری سلام پرواز از آنجایی که همیشه در تلاش است که اطلاعات بیش‌تر و مفیدی را به شما ارائه کند، این بار قصد دارد جاذبه‌های کوش آداسی در ترکیه را به شما معرفی کند که برای تفریح در تابستان گزینه‌های عالی به شمار می‌رود. اگر جزو افرادی هستید که از تفریحات آبی لذت می‌برید یا می‌خواهید کمی در سواحل این شهر دراز بکشید و آبمیوه‌ای خنک نوش جان کنید و نسیم دریا را در کمال آرامش حس کنید و یا اینکه علاقه‌مند به تفریحات آبی مانند شنا، پارک‌های آبی و قایق‌رانی هستید، کوش آداسی در ترکیه گزینه‌ها و موقعیت خوبی برای میهمانانش دارد.

 

لذت تفریح در پارک آبی آدالند کوش آداسی

از جذابیت‌های این پارک آبی این است که همه تفریحات ساحلی و آبی را با بازی‌های هیجانی و متنوع را یکجا در خود جای داده است. همچنین عاشقان رفتینگ حتما به پارک آبی آدالند بروند. اگر به همراه دوستان خود به کوش آداسی سفر کرده‌اید، بهترین مکان برای تفریحات دسته جمعی دوستانه همین پارک آبی آدالند است. اگر هم به شنا کردن در کنار ساحل علاقه‌مندید بسیار خب، در بخش موج‌های ساحلی می‌توانید تجربه بودن در سواحل را داشته باشید. همچنین در اینجا کلی سرسره آبی بزرگ و پیچ در پیج را خواهید داشت. این پارک آبی دقیقا جایی است که می‌توانید آدرنالین خود را در کمال ایمنی بالا ببرید. این تفریحات برای کودکان و خانواده‌ها هم بسیار مناسب و لذت‌بخش است و نیز اینجا کلی خانواده‌های دیگری هم هستند که با کودکان خود برای تفریح به این پارک آبی آمده‌اند و کودکان شما می‌توانند کلی همبازی پیدا کنند.

The pleasure of having fun at Adaland Kusadasi Water Park

ساحل بانوان، بهترین گزینه برای مسافران کوش ‌آداسی

این ساحل در یکی از زیباترین و طولانی‌ترین نوار ساحلی شهر و در فاصله 2 کیلومتری از مرکز کوش ‌آداسی قرار گرفته است. پیاده ‌روی کنار ساحل، آفتاب گرفتن و آرامش توصیف نشدنی و بی ‌نظیر این ساحل، کم‌ترین لذت‌هایی است که می‌توانید تجربه اش کنید. این ساحل یکی از بهترین جاهای توریستی کوش‌ آداسی است. از ماه تیر تا مهر ماه بهترین زمان برای گذراندن روزها و شب‌ها کنار ساحل بانوان می‌باشد و شما علاقه‌مندان بدانید که این بازه زمانی آنقدر این ساحل شلوغ و مملو از مسافر است که تقریبا جای سوزن انداختن نیست. بنابراین اگر شلوغی کلافه‌تان می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم در زمان‌های دیگر به ساحل بانوان بروید. علاوه بر تمام این‌ها امکانات ورزش‌‌های آبی همچون: شنا، غواصی، اسکی و بسیاری از ورزش‌های دیگر هم برای شما وجود دارد.

 

جزیره‌ کبوتر، از جاذبه گردشگری کوش آداسی

آب و هوای دل‌چسب ییلاقی جزیره کبوتر آن را به مهم‌ترین و پرطرفدارترین مکان‌های دیدنی کوش‌ آداسی در تابستان تبدیل کرده است. جزیره کبوتر نامش را از پرنده‌های مهاجری دارد که دسته جمعی به این جزیره می‌آیند، گرفته است و بیش‌تر شهرت و محبوبیتش به دلیل اهمیت تاریخی‌اش است. در اصل یک جزیره با راه‌ بندی بر روی آب به شبه‌ جزیره تبدیل شده که زیبایی چشم‌گیری دارد و نیز جزیره کبوتر در دوره عثمانی به عنوان پایگاه نظامی از آن استفاده می‌‌شده، اما این روزها مرکز تفریحی اصلی شهر بشمار می‌رود. در کل این جزیره سمبل شهر کوش ‌آداسی است و اینکه همه جاذبه‌های کوش‌ آداسی یک طرف و این جزیره طرف دیگر. محیطی آرامش بخش به همراه بهترین رستوران‌ها و کافه‌‌ها توجه هر مسافری را به خود جلب می‌‌کند.

Pigeon Island, a tourist attraction in Kusadasi

شبه جزیره دلیک، زیباترین پارک تفریحی کوش ‌آداسی

آیا عاشق مکان‌هایی هستید که کوه به دریا و دریا به کوه پیوند می‌دهد را دوست دارید؟ گشت ‌و گذار در پارک ملی دیلک در گوزلکاملی بهترین گزینه برای شماست! و اما جاذبه دیگری که درست در 23 کیلومتری جنوب کوش ‌آداسی ترکیه، ممکن است مکانی برای ماجراجویی بعدی شما باشد! این سفر روزانه، برای همه شمایی که به پیاده‌روی در کنار ساحل تمایل دارید، مکانی فوق‌العاده است. پارک ملی شبه جزیره دیلک در کوش ‌آداسی، از مهم‌ترین میراث‌های طبیعی و بکر ترکیه با مساحت 27 هکتار است که بزرگراه کوش آداسی به آن مسیری کوتاه به خود اختصاص داده و نیز امکان اقامت در پارک ملی در چادرها یا کاروانسراها وجود دارد و برای نوشیدن و خوردن غذا هر زمان که اراده کنید کلی مغازه و بار در دسترس شما می‌باشد. این پارک ملی زیبایی ترکیبی فوق‌العاده‌ای از گیاهان مدیترانه‌ای با سواحل چشم‌نواز به رنگ آبی و زمرد را به رخ طبیعت می‌کشد.

 

منبع : تور کوش آداسی تابستان 1402

تور بدروم تابستان 1402

۱۰ بازديد

 

تور بدروم تابستان 1402

بدروم را سرزمین آبی‌های ابدی می‌نامند و جمله‌ای که در این مورد گفته شده است، به جای اینکه در مکانی غرق در نور بخوابید، در اینجا غرق در نور، زندگی کنید. در طول تاریخ، بودروم دوست‌داشتنی همیشه صحنه مبارزه برای حاکمیت بر این دیار بوده است. این شهر درست بر روی یک شبه‌جزیره به وجود آمده که از ادغام بنا در شرق و غرب با قلعه‌های بلند، خانه‌های سفید رنگ ردیف شده در کناره‌های دو بندر، گنبدها و کوچه‌های تنگ منتهی به دریا با کشتی‌های تفریحی و… همگی باعث شده که این مقصد محبوب در کشور ترکیه به شهرت جهانی دست پیدا کند و در کنار اینها وجود کارخانه‌های کشتی‌سازی این منطقه در جهان به شهرت رسیده و سر و صدایی به پا کرده است.

اگر قصد دارید یک هفته یا هر چند روز را با تور بدورم تابستان 1402 همراه شوید، فعالیت‌های زیادی برای انجام و جاذبه‌های فراوانی برای لذت بردن وجود دارد که مقدمه این لذت با رزرو تور مسافرتی بدروم شروع می‌شود. از قایق‌سواری در دریای اژه گرفته تا پیاده‌روی در خیابان‌های مشرف به دریا و تماشای قلعه‌های تاریخی همه و همه تجربه‌های شگفت‌انگیز و بی‌نظیری در این شهر ساحلی هستند. ما در آژانس هواپیمایی سلام پرواز به عنوان مجری مستقیم تور بدروم به شما کمک خواهیم کرد تا به هر آن چه که در یک سفر خارجی می‌خواهید برسید.

Tour of Bodrum in the summer of 1401

قیمت تور بدروم تابستان 1402

تابستان در اصل بهترین فصل سفر به بدروم به شمار می‌رود و تقاضا برای سفر به این مقصد نه تنها توسط مسافران ایرانی بلکه توریست‌های خارجی نیز افزایش می‌یابد. اگر با پرواز داخلی بخواهید به بدروم سفر کنید، همچون سفر به کوش آداسی و مارماریس باید ابتدا وارد ازمیر بشوید و سپس از آنجا با طی 4 ساعت مسیر به صورت زمینی به بدروم برسید که این تورها با قیمت ارزانتری برای‌تان تمام می‌شود. اما اگر پرواز خارجی یا ترکی را انتخاب کنید مستقیم به فرودگاه میلاس بدروم خواهید رسید و در مدت زمان خیلی کوتاه به وسیله ترانسفر به هتل محل اقامت‌تان می‌رسید. نکته‌ای که وجود دارد این است که سفر با ایرلاین خارجی کمی هزینه بیشتری نسبت به ایرلاین‌های داخلی دارد اما بدون معطلی به هتل خود خواهید رسید. در ادامه با توجه به اینکه تابستان فصل گردشگری بدروم است قیمت تورهای تابستانی بدروم 1402 تا حدودی از بقیه فصول بالاتر می‌رود، اما بی شک اگر کمی بیشتر خرج کنید و بهترین هتل‌های ساحلی بدروم را رزرو کنید، مطمئنا ارزشش را دارد و سفری خاطره‌انگیز در زندگی‌تان تجربه خواهید کرد. شما می‌توانید بهترین قیمت تور تابستان بدروم را در آژانس هواپیمایی سلام پرواز بخواهید.

 

اما موضوع مهم قیمت تور بدروم تابستان 1402 براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی و پرواز ترک به مقصد شهر بدروم و قیمت هتل رزرو شده در بدروم ترکیه متفاوت و متغییر ارائه می‌شود. با این حال توجه داشته باشید که با توجه به این که تابستان فصل high season بدروم ترکیه محسوب می‌شود؛ نرخ تورها کمی نسبت به سایر فصول سال افزایش می‌یابد و اما از این بابت نگرانی نداشته باشید چرا که ما در مجموعه سلام پرواز به عنوان مجری مستقیم تور بدروم ترکیه با ارائه تورهای تابستانی با قیمت و امکانات متنوع سعی بر این داریم تا شما بدون محدودیتی بهترین تور مسافرتی را انتخاب نمایید.

تور لحظه آخری و ارزان بدروم ویژه تابستان 1402

برای شما مسافران علاقه‌مندی که ترجیح می‌دهید ارزان قیمت‌ترین تور بدروم را در فصل تابستان خریداری کنید تور لحظه آخری یا دقیقه نودی بدروم بهترین گزینه است. جالب است بدانید که تور لحظه آخری و ارزان بدروم ویژه تابستان 1402 هیچ تفاوتی از نظر فنی با تور گردشگری بدروم در حالت سیستمی ندارد. اما از این ایراد هم نمی‌توان به راحتی گذشت که در تور لحظه آخری بدروم ممکن است چند ساعت بعد زمان پروازتان باشد اما وقت کافی برای آماده‌شدن چمدان‌تان و مهم‌تر زمانی برای برنامه‌ریزی سفر ندارید. بنابراین لازم است که جهت خرید تور دقیقه نودی بدروم، چمدان‌تان آماده باشد تا با به محض اطلاع، به سرعت جهت رزرو آن‌ها اقدام نمایید، در غیر این صورت پول و پرواز خود را با هم از دست خواهید داد. شما همچنین می‌توانید از آفرهای دیگر سلام پرواز مانند تور بدروم ویژه نوروز 1402 بهره‌مند شوید.

Last minute and cheap tour of Bodrum, special for the summer of 1401

بهترین جاذبه‌های گردشگری در تور بدروم تابستان 1402

اگر قصد این را دارید که حداقل یک هفته از تابستان امسال را به آن شکلی که در رویاهای‌تان تصور کرده‌اید، بگذرانید و تا مدت‌ها از به یادآوری خاطرات آن تابستان غرق لذت بشوید، پیشنهاد ما سفر با تور بدروم ویژه تابستان 1402 است. می‌پرسید چرا؟ کافیست که ادامه مطلب ما را در معرفی بهترین جاذبه‌های گردشگری در تور بدروم تابستان همراهی کنید. در ادامه با خواندن این مطلب متوجه خواهید شد که چرا خیلی از اروپایی‌ها، خیلی از ثروتمندان و حتی خیلی از سلبریتی‌ها برای تجربه یک تابستان شگفت‌انگیز و متفاوت راهی شهر بدروم ترکیه می‌شوند و چرا بیشتر مسافران بدروم بر این باورند که گذراندن تعطیلات تابستانی این منطقه از هر شهر دیگری در ترکیه جذاب‌تر هستند؛ در آخر قصد داریم بهترین و هیجان‌انگیزترین جاذبه‌های تفریحی این شهر را به شما معرفی کنیم.

 

تفریح در سواحل، خلیج‌ها و کلاب‌های ساحلی بدروم

از آنجایی که بدروم یک شبه‌جزیره است، از هیچ نظری کوچک‌ترین کمبودی از نظر تنوع سواحل و خلیج‌های چشم‌نواز و رویایی ندارد. چه شما عاشق این باشید که روی یک تخت آفتاب گیری در حالی که یک لیوان نوشیدنی خنک در دستان‌تان هست، دراز بکشید و چه ترجیح بدهید در کلاب‌های ساحلی جذاب این شهر تفریح کنید، در هر صورت سفر به بدروم جوابگوی تمامی نیازهای شما خواهد بود. در بدروم این امکان را دارید که چندین و چند ساعت پشت سر هم را در سواحل بی‌نظیر آن سپری کنید و در نهایت با کلی انرژی مثبت به هتل‌تان باز گردید.

Having fun in the beaches, bays and beach clubs of Bodrum

 

بدروم به قدری امکانات تفریحی متنوع و بی‌نظیری برای تجربه ورزش‌های آبی دارد که همه شما، چه کسانی که اهل هیجان هستید و چه کسانی که هیجان زیاد را دوست ندارید را راضی خواهد کرد. چه شما بخواهید غواصی را در یک روز تابستانی بدروم تجربه کنید و چه اهل تجربه ورزش‌هایی مثل اسکی روی آب، بنانا‌سواری یا حتی موج‌سواری باشید، در هر صورت سفر با تور مسافرتی بدروم می‌تواند شما را به آنچه دل‌تان می‌خواهد برساند و خوشبختانه فرصت کافی برای تجربه بهترین تفریحات تابستانی را برای شما فراهم می‌کند. در نهایت اطمینان خاطر داشته باشید که با امکانات تفریحی جالبی که شهر بدروم دارد، شما عزیزان می‌توانید بیشترین استفاده را از آن یک هفته‌ای ببرید که به سفر تابستانی به بدروم اختصاص داده‌اید.

 

تفریح در پارک‌های آبی بدروم

اگر قصد دارید یک تفریح متفاوت و لذت‌بخش آبی در تور بدروم تابستان را انتخاب کنید که همه اعضای خانواده و یا همه همراهان‌تان در سفر به این منطقه تجربه‌ای منحصر به فرد و فراموش نشدنی را به دست آورید، ما به شما تفریح در پارک آبی بدروم را پیشنهاد می‌کنیم. طبیعتا شما علاقه‌مندان هم با ما در این پیشنهاد موافق هستید که همیشه و در هر جایی، تفریح در پارک آبی یکی از جذاب‌ترین تفریحات تابستانی به شمار می‌رود و کلی روحی‌تان را عوض می‌کند. مخصوصا اگر آن جایی که در آن حضور دارید، شهر بدروم با آن پارک آبی جذاب و روباز با آن همه تنوع سرسره و بازی‌های مهیج باشد. اگر از ما می‌شنوید، بهتر است که فرصت تفریح در پارک آبی هیجان‌انگیز بدروم را در طول سفر تابستانی به بدروم از خودتان نگیرید.

Fun in Bodrum water parks

 

قایق‌سواری در آب‌های زلال و زیبای مدیترانه

بدروم را باید قطب اصلی کرانه‌ مدیترانه در ترکیه نام ببریم. پیشنهاد می‌کنیم در تورهای تابستانی بدروم سوار بر یک قایق یا به همراه یک کشتی، به جزیره‌‌ها و خلیج‌‌های پنهان شهر بدروم دوری بزنید. از معاشرت با مردم روستایی این منطقه لذت ببرید و سفرتان را از تجربه‌‌های ناب و تکرار نشدنی، کامل کنید. در بدروم تورهای کروز چند روزه‌ای تعبیه شده که در دسترس شماست و اینکه که می‌توانید سوار بر آن‌ها تمام این منطقه دیدنی را کشف کنید و کلی لذت ببرید و چه لذتی بالاتر از این که شب‌ها روی عرشه‌ این کشتی‌‌ها دراز بکشید و با تماشای ستاره‌ها آرامش توصیف ناپذیری را به خود هدیه دهید.

کلاب‌های شبانه سرگرم کننده در بدروم

 

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین تفریحات شبانه بدروم، کلاب‌هایی می‌باشند که در این شهر به صورت عالی فعالیت می‌کنند. کلاب‌ها و دیسکوهایی که در سواحل یا نزدیک مناطق سواحلی بدروم قرار گرفته‌اند، در میان گردشگران توریست‌ها شهرت زیادی دارند و برخی از بهترین کلاب‌های شبانه در بدروم ترکیه شامل:

 

  • کلاب کاتاماران بدروم

یکی از بهترین کلاب‌های بدروم، کلاب کاتاماران می‌باشد؛ ویژگی منحصر به فرد و جالب این کلاب آن است که در محیطی مانند قایق با کفی شیشه‌ای بر روی آب قرار گرفته است. بخشی از کلاب هم بر روی زمین ساحل قرار دارد و این کلاب طراحی چشم‌نواز و نورپردازی بسیار زیبا و بی‌نظیری دارد و همیشه یکی از شلوغ‌ترین کلاب‌های بدروم نام برده می‌شود.

 

  • کلاب مارینا یاچت بدروم

همچنین “کلاب مارینا یاچت” یکی دیگر از کلاب‌های محبوب بدروم است. در این کلاب خوانندگان و گروه‌های موسیقی محلی حضور دارند و موسیقی زنده و جذابی اجرا می‌کنند. تجهیزات پیشرفته صوتی و نورپردازی فوق‌العاده آن باعث شده تا این محیط به بهترین شکل مشتریان خود را سرگرم کند.

 

  • کلاب اواکلین بدورم

از دیگر کلاب‌های معروف و مهم و پرطرفدار شهر بدروم می‌توان به اواکلین (یکی از کلاب‌های نام آشنا در کل ترکیه) و کلاب مود اشاره نمود که شما علاقه‌مندان اگر می‌خواهید انرژی خود را تخلیه کنید و شبی تکرارنشدنی برای خود در سفر به بدروم بسازید، این گزینه‌ها می‌توانند انتخابی ایده‌آل برای شما باشند.

Fun night clubs in Bodrum

تجربه روزی سراسر لذت در محله‌ بورداکی کو بدروم

به جرات می‌توانیم بگوییم که یکی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین مناطق بدروم محله‌ “بورداکی کو ” نام دارد. اگر بتوانید در یکی از هتل‌های این منطقه اقامت کنید بی‌شک این امکان را دارید با دیدن و تجربه تفریح و گشت و گذار در اینجا، چند روز به یادماندنی و خوب برای خودتان رقم بزنید. از جاذبه‌های این محله این است که در بورداکی کو شما عزیزان می‌توانید از مناظر زیبای کوچه‌‌ها، سواحل و درختان نخل این منطقه کلی لذت ببرید.

 

منبع : تور بدروم تابستان 1402

تور هند تابستان 1402

۱۳ بازديد

 

 

تور هند تابستان 1402

تور هند در تابستان به عنوان یکی از محبوب‌ترین تورهای خارجی برای توریست‌های ایرانی شناخته شده است. هند با داشتن فرهنگ، تاریخ، معماری و طبیعتی فراوان، یکی از مقاصد گردشگری بسیار مهم و محبوب در جهان به شمار می‌رود. هند با جمعیتی نزدیک به یک میلیارد نفر، یکی از سریع‌ترین جوامع در حال تغییر در جهان محسوب می‌شود. اگر قبلاً به هند سفر کرده‌اید، می‌دانید که هیچ چیزی شبیه به اولین سفرتان به این کشور نیست.

شما در عجیب و غریب‌ترین مکانی که هیچ جای دیگری شبیه به آن نیست، قرار می‌گیرید. از طرفی احساس سرزندگی و شادی را در این کشور تجربه خواهید کرد. این سفر، خاطراتی بی‌نظیر را برای شما به جا خواهد گذاشت و شاید دیگر هیچگاه سفری جالب‌تر از هند نداشته باشید. هرچه در هند ببینید، از جاذبه‌های گردشگری تا مکان‌های مختلف، تجربه یک تور تابستانی شگفت‌انگیز را برایتان به ارمغان می‎آورد. بنابراین اگر می‎خواهید با تور هند تابستان 1402 همراه شوید، همین امروز با کارشناسان آژانس گردشگری سلام پرواز تماس گرفته و پکیج مورد نظرتان را رزرو کنید.

بهترین جاذبه‌های گردشگری تور هند

کشور هند با طیف گسترده‌ای از جاذبه‌های گردشگری، از مناظر طبیعی زیبا گرفته، تا معابد و ساختمان‌های مذهبی و تاریخی، را برای بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد. با تورهای هند می‌توانید به این جاذبه‌ها سفر کرده و لذت ببرید. تاج محل، به عنوان یکی از مشهورترین و شناخته شده‌ترین جاذبه‌های گردشگری هند، در شهر آگرا واقع شده است و ساخت آن بیش از ۲۱ سال به طول انجامیده است.

معبد طلایی یا هارماندیر صاحب (Harmandir Sahib) نیز در ایالت پنجاب قرار دارد و در گذشته به نام معبد طلایی شناخته می‌شده است. در قرن نوزدهم، ماهاراجه سینگ این معبد را با طلا پوشانده است.

برای علاقمندان به حیوانات، پارک ملی کان ها (Kanha) یک جاذبه طبیعی و جذاب است که گونه‌های مختلفی از حیوانات را در به معرض نمایش می‎گذارد. این پارک، الهام بخش کتاب داستان جنگل The Jungle Book))از رودیارد کیپلینگ است که بازدید از آن در برنامه‌ گشت شهری تورهای هند قرار دارد.

بهترین جاذبه‌های گردشگری تور هند

کشور هند با طیف گسترده‌ای از جاذبه‌های گردشگری، از مناظر طبیعی زیبا گرفته، تا معابد و ساختمان‌های مذهبی و تاریخی، را برای بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد. با تورهای هند می‌توانید به این جاذبه‌ها سفر کرده و لذت ببرید. تاج محل، به عنوان یکی از مشهورترین و شناخته شده‌ترین جاذبه‌های گردشگری هند، در شهر آگرا واقع شده است و ساخت آن بیش از ۲۱ سال به طول انجامیده است.

معبد طلایی یا هارماندیر صاحب (Harmandir Sahib) نیز در ایالت پنجاب قرار دارد و در گذشته به نام معبد طلایی شناخته می‌شده است. در قرن نوزدهم، ماهاراجه سینگ این معبد را با طلا پوشانده است.

برای علاقمندان به حیوانات، پارک ملی کان ها (Kanha) یک جاذبه طبیعی و جذاب است که گونه‌های مختلفی از حیوانات را در به معرض نمایش می‎گذارد. این پارک، الهام بخش کتاب داستان جنگل The Jungle Book))از رودیارد کیپلینگ است که بازدید از آن در برنامه‌ گشت شهری تورهای هند قرار دارد.

تور هوایی هند چگونه است؟

درباره تور هوایی هند باید بگوییم که بستگی دارد شما از کدام شهر ایران به هند سفر می‌کنید. اما در کل، تور هوایی هند ممکن است با پروازهای مستقیم یا متصل انجام شود. اگر از تهران سفر می‌کنید، پروازهای مستقیم به مقصد‌های مختلف هند در دسترس هستند. پروازهای مستقیم معمولاً به دهلی نو، بمبئی، بنگالور، چنای، کلکته، گوا و هیمالیا ارائه می‌شوند. در صورتی که پرواز مستقیم در دسترس نباشد، می‌توانید به کمک پروازهای متصل، از شهرهای دیگر هند به مقصد خود بروید.

پروازهای متصل عمدتاً از دو شهر مهم دهلی و بمبئی صورت می‌گیرند. پروازهای بین‌المللی به هند معمولاً توسط شرکت‌های هواپیمایی بزرگی مانند: امارات ، اتحاد، قطر ایرویز، ترکیش ایرلاینز،فرانسه، لوفتهانزا، بریتیش ایرویز و … ارائه می‌شوند.

 

تور لحظه آخری هند

تورهای لحظه آخری هند، معمولاً از طریق آژانس‌های مسافرتی یا اینترنتی قابل دسترسی هستند. این تورها ممکن است به دلیل لغو یا تغییر برنامه سفر برای مسافران در دسترس باشند و به صورت تخفیف‌دار ارائه شوند. تورهای لحظه آخری ممکن است شامل بلیط هواپیما، اقامت در هتل و گشت‌های شهری باکیفیتی نیز باشند.

در هنگام انتخاب تور لحظه آخری، بهتر است قیمت، تاریخ و زمان پرواز، هتل و گشت‌های شهری را با دقت بررسی کنید. همچنین بهتر است از آژانس‌های معتبر و با سابقه، مانند آژانس گردشگری …….. تور خود را خریداری کنید تا مطمئن شوید که از کیفیت کامل برخوردارند. لازم به ذکر است که تورهای لحظه آخری معمولاً در فصل‌های کم‌ گردشگر سال ارائه می‌شوند.

قیمت تور هند تابستان چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت تور هند تابستان بسته به متغیرهای مختلفی مانند تاریخ سفر، مدت زمان اقامت، خدمات ارائه شده در تور، نوع هتل، حمل و نقل در مقصد و تعداد افراد شرکت کننده در تور تعیین می‌شود. عوامل دیگری مانند نرخ ارز، نوسانات قیمت در بازارهای هواپیمایی، شرایط سیاسی و اقتصادی مقصد و تغییرات نرخ سوخت نیز ممکن است بر روی قیمت تور هند تاثیرگذار باشند.

با توجه به این موارد، آژانس‌های گردشگری معمولاً قیمت‌های مختلفی را برای تورهای هند در تابستان ارائه می‌دهند. برای پیدا کردن بهترین قیمت، بهتر است با آژانس مسافرتی سلام پرواز تماس بگیرید. همچنین، در انتخاب تور هند تابستان، بهتر است به نکاتی مانند سطح خدمات، شرایط کنسلی، شرایط پرداخت و توضیحات دیگر نیز دقت کنید تا از توری که بهترین قیمت را دارد و همچنین به نیازهای شما پاسخ می‌دهد، استفاده کنید.

جشنواره و فستیوال‌های تابستانی هند

تابستان در هندوستان فصلی است که با جشنواره‌ها و فستیوال‌های فراوان همراه است. این کشور دارای تعداد زیادی جشنواره محلی و ملی است که هر کدام دارای رنگ و بوی خاص خود هستند. برای تجربه بهتر فرهنگ و آداب و رسوم محلی، تور هند تابستان خود را در زمانی برنامه‌ریزی کنید که با جشنواره‌های مورد علاقه‌تان همزمان باشد. در زیر تعدادی از مهم‌ترین فستیوال‌ها و جشنواره‌های هندی در تابستان را معرفی می‎کنیم:

  • جشن گانش چاتوری: این جشنواره در تاریخ 11 شهریور هر سال برگزار می‌شود و در آن به گانش، پرستشگر جنبش هیندوئیسم، احترام گذاشته می‌شود.
  • جشن هندی اونام: این جشنواره در تاریخ 10 شهریور هر سال برگزار می‌شود و با رنگ‌ها و شادی همراه است. در این روز، همه مردم با رنگ‌های مختلف به یکدیگر می‌پاشند و اوقاتشان را در شادی و خوشحالی سپری می‌کنند.
  • جشن کریشنا و گویندا: این جشن در تاریخ 2 شهریور هر سال برگزار می‌شود و به گرامی‌داشت دو فرد مهم از اسطوره‌های هیندو، کریشنا و گویندا، می‌پردازد.
  • جشن معبد کرالا: این جشن در تاریخ 27 خرداد هر سال در معبد سبزی‌نگار ساباریمالا برگزار می‌شود. در این روز، مردم به عبادت و احترام گذاشتن به خدا و خدایان هندی می‌پردازند.

شرایط آب و هوایی هند در تابستان

برای بسیاری از مسافران، فصل تابستان بهترین زمان برای سفر به هند است زیرا در این فصل، مناطق کوهستانی هند به عنوان مقاصد تفریحی محبوبیت زیادی دارند. بعضی از این مناطق شگفت‌انگیز در ارتفاعات هستند و آثاری از دوران استعمار انگلیس در آن‌ها به یادگار باقی مانده‌ است. در گذشته، انگلیسی‌ها نیز برای تفریح در تابستان به هند سفر می‌کردند.

بهترین هتل‌های هندوستان برای اقامت کدامند؟

هندوستان کشوری است با فرهنگ، تاریخ و جاذبه‌های گردشگری فراوان، بنابراین تعداد زیادی از هتل‌های مختلف در این کشور وجود دارند. برای انتخاب بهترین هتل باید به نیازها و سلیقه شخصی خودتان توجه کنید. برخی از بهترین هتل‌های هندوستان عبارتند از:

  • تاج محل در دهلی نو
  • پالاس د لاکس در جیپور
  • اوبرای جونپور در جونپور
  • ریتز کارلتون بنگالور در بنگلور
  • فور سیزنز بمبئی در بمبئی
  • هوتل لیلا پالاس در اودایپور
  • آیت ساگار در بمبئی
  • جی وی ماریت در کوچی
  • پارک هیات راجوگاردن در گوا
  • سامود پالاس در جودپور

این هتل‌ها از جمله بهترین هتل‌های هندوستان برای اقامت به شمار می‌آیند، اما اگر به دنبال یک هتل خاص با خدمات ویژه هستید، ممکن است بهتر باشد به سایر گزینه‌های موجود در هر شهر مراجعه کنید.

 

مراکز خرید معروف هند کدامند؟

هند دارای مراکز خرید معروف بسیاری است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

مرکز خرید لالیت (Lalit) در بمبئی

مرکز خرید انفینیتی (Infinity) در بمبئی

مرکز خرید امبیئر (Ambience) در گورگائون

مرکز خرید فوروارد (Forum) در بنگلور

مرکز خرید دلهی (DLF) در دهلی

مرکز خرید پالاس (Palass) در لوکنائو

سوالات متداول

1. چه جاذبه‌هایی در تور هند برای بازدید وجود دارد؟

بسته به تور انتخابی خود، شما می‌توانید جاذبه‌های گردشگری مختلفی را در هند ببینید. این جاذبه‌ها شامل تاج محل در آگرا، دریاچه پال، قصر امبر در جائیپور، دره گانگتوک، ساحل گوا، معبد گنگا در هاریدوار، باغ‌ها و پارک‌های مختلف می‌شوند.

2. چه زمانی برای سفر به هند بهتر است؟
3. چه مدارکی برای درخواست ویزای هند مورد نیاز است؟
4. چه برنامه‌های تفریحی در تور هند تابیتان 1402 وجود دارد؟
5. مدت زمان پرواز از ایران تا هند چقدر است؟

مدت زمان پرواز از ایران تا هند بستگی به شهر مبدأ و مقصد دارد. به طور کلی، زمان پرواز از تهران به دهلی نو (پایتخت هند) حدود ۳ ساعت و ۴۵ دقیقه است. اما باید توجه داشت که زمان پرواز به دلیل شرایط هواشناسی و توقف در مسیر، ممکن است تغییر کند. همچنین، زمان پرواز بسته به شرکت هواپیمایی و مسیر پرواز نیز متفاوت است.

 

منبع : تور هند تابستان 1402

تور آلانیا تابستان 1402

۱۵ بازديد

 

تور آلانیا تابستان 1402

تور آلانیا تابستان 1402 به دلیل آب و هوای مطبوعش و وجود مناطق بکر و زیبایی که دارد، در بین گردشگران ایرانی و اروپایی بسیار مشهور شده است. آلانیا ترکیه یک شهر تفریحی در سواحل ریویرای ترکیه می‌باشد که تابستان‌‌هایی طولانی و گرم و زمستان‌‌هایی معتدل و بارانی را تجربه می‌کند. بی‌شک این تور مسافرتی ترکیبی جذاب و منحصر به فرد از تور تاریخی و تفریحی در ترکیه است. در تور تابستان آلانیا شما علاوه‌ بر بازدید از میراث باستانی سلجوقیان همچون قلعه آلانیا، می‌توانید از تفریحات آبی و ساحلی هیجان‌انگیز آلانیا کلی لذت برید. آلانیا سواحل شنی جذاب، پارک‌های تفریحی زیبا، هتل‌‌های کنار دریا و زندگی شبانه شاد و پرهیجانی را دارد که تجربه آن، برای مسافرین تور آلانیا ویژه تابستان بسیار خاطره‌انگیز است.

با تور مسافرتی آلانیا، در دریای مدیترانه شنا کنید و از چشم‌اندازهای بکر و زیبای این منطقه در کنار جاذبه‌های تاریخی آن لذت ببرید و سپس به رستوران‌های اطراف بروید و از طعم لذیذ غذاهای ترک، دریایی و غذاهای بین‌المللی نهایت لذت را ببرید. همچنین پیشنهاد سلام پرواز به شما این است که با قایق‌های تفریحی به غارهای باشکوه دریایی مثل غار آسیکلار، غار کیزلار و غار فسفر بروید و کلی تجربیات جذاب را کشف کنید.

Alanya tour summer 1401

قیمت تور آلانیا تابستان 1402

قیمت تور آلانیا تابستان نسبت به سایر فصول طبیعتا بالاتر است؛ البته همین موضوع هم از دلایل مهم در افزایش نرخ بلیط هواپیما و هتل‌های آلانیا است و دلیل آن تعداد گردشگران زیاد در این فصل به نسبت دیگر فصول سال می‌باشد. قیمت تور آلانیا تابستان 1402 بصورت کلی بستگی به انتخاب نوع پرواز انتخابی و هتل محل اقامت شما نیز دارد. همانطور که اطلاع دارید نرخ تور آلانیا ویژه تابستان بر اساس نرخ پروازهای داخلی و پرواز خارجی مشخص می‌گردد. پروازها با ایرلاین‌های داخلی به طور کلی از ایرلاین‌های خارجی ارزان‌تر برای‌تان تمام می‌شود و همچنین قیمت هتل‌ها هم در هزینه تور آلانیا شما مسافران تاثیرگذار می‌باشد.

 

تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به آلانیا سفر می‌کنید، همگی می‌توانند نرخ تور تابستان آلانیا 1402 را دستخوش تغییراتی کنند. برای مثال قیمت این تور بستگی به ماهی که می‌خواهید به آن سفر کنید هم دارد، مثلا ماه آگوست هزینه بالاتری برای شما دارد. در نهایت برای خرید تور آلانیا تابستان می‌توانید با شماره‌های تماس آژانس مسافرتی سلام پرواز تماس بگیرید.

 

بهترین زمان خرید تورهای تابستانی آلانیا

پیشنهاد سلام پرواز برای شما مسافرانی که قصد دارید با تورهای تابستانی آلانیا همراه شوید این است که از 10 روز قبل از تاریخ سفر جهت رزرو یا خرید تور تابستان 1402 آلانیا خود اقدام نمایند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید و شاید کم‌تر آژانسی این موضوع را مطرح کند این است که در “های سیزن” بهتر است بلیط‌ خود را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کم‌تری را جهت تور مسافرتی خود پرداخت نمایید، چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک‌تر می‌شوید، طبیعتا هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش می‌یابد. برای رزرو هتل هم پیشنهاد می‌کنیم از یک ماه تا 10 روز قبل از تاریخ سفر اقدام کنید تا متحمل هزینه‌های گزافی نشوید.

The best time to buy Alanya summer tours

تور لحظه آخری و ارزان آلانیا ویژه تابستان 1402

تور آلانیا قیمت‌های متفاوتی در ایام معمول سال دارد که با توجه به نوع امکانات و خدماتی تور مثل رزرو هتل 5 ستاره و… هزینه‌های متفاوتی را شامل می‌شود، اما در بازه زمانی تابستان با توجه به حجم بالای گردشگران به این شهر کم‌تر شاهد عرضه تور لحظه‌آخری و ارزان آلانیا ویژه تابستان 1402 هستیم و اگر هم این تورهای دقیقه نودی به علاقه مندان ارائه شوند، تخفیف آن‌ها به اندازه سایر فصول سال چندان محسوس نیست و شاید درصد کمی تخفیف شامل حال شما شود. خوب اگر به دنبال تور ارزان آلانیا در تابستان امسال هستید چند تا راهکار اساسی برای شما داریم: اول اینکه تور لحظه آخری آلانیا که در بالا توضیحاتی در مورد آن دادیم را خریداری نمایید و دوم اینکه با پرواز داخلی به آلانیا بروید البته در نظر داشته باشید که پرواز مستقیمی به آلانیا وجود ندارد و شما باید به یکی از فرودگاه‌های اسپارتا یا دنیزلی بروید و بعد از طی بیش از 4 الی 5 ساعت مسیر به صورت زمینی خودتان را به هتل محل اقامت‌تان در آلانیا برسانید.

 

در آخر ما در آژانس هواپیمایی سلام پرواز همراه به دنبال ارائه بهترین قیمت تور آلانیا تابستان برای تمامی مسافران با سلایق و بودجه‌های مختلف هستیم. اگر قصد سفری ارزان و مقرون به‌صرفه به این مقصد را دارید، می‌توانید هتل‌های ارزان‌تر را انتخاب کنید تا هزینه تور شما به نسبت کم‌تر شود. همچنین در تماس با مشاوران با تجربه مجموعه، ارزان‌ترین تور آلانیا در تابستان را برای خود رزرو کنید چرا که ما مجری مستقیم تور ترکیه در تابستان هستیم.

بهترین جاذبه‌های گردشگری در تور آلانیا تابستان 1402

آلانیا یکی از زیباترین و جذاب‌ترین شهرهای تفریحی ترکیه است که سواحل و طبیعت خود را با تاریخ باستانی و سرگرمی‌های جذاب و سرگرم کننده به زیبایی تلفیق کرده است. این شهر ساحلی، به جرات یکی از دوست داشتنی‌ترین مکان‌ها برای گذراندن تعطیلات تابستانی در ریویرای ترکیه است که ترکیبی شگفت‌انگیز از آرامش، تاریخ و ماجراجویی را به شما هدیه می‌دهد. در اصل آلانیا جایی است که میراث باستانی سلجوقی و فعالیت‌های تفریحی مدرن با یکدیگر تلفیق کرده و به بهترین صورت به گردشگران ارائه می‌دهد! شما در سفر به این مقصد لذت‌ توصیف نشدنی را هم در طبیعت و هم در فرهنگ این منطقه کشف می‌کنید! شهری توریستی که با آب‌های درخشان گرم، موج‌‌های خروشان، آثار تاریخی متعدد، غذاهای سنتی ترکی و اقامتگاه‌‌های ارزان قیمت و عالی می‌توانید در تمام طول سال از آن لذت ببرید. بنابراین، جای تعجب نیست که هر ساله در تابستان و دیگر فصول تقریبا هزاران گردشگر را به خود جذب می‌کند.

 

  • تفریح در پارک آبی آلانیا ترکیه

این پارک آبی مهیج درست در فاصله 30 کیلومتری آلانیا در ناحیه Okudzalar قرار گرفته است، اینجا جزو مکان‌های تفریحی آلانیا محسوب می‌گردد که باید به آن سری بزنید. پارک آبی آلانیا (آکوا پارک)، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی در منطقه آلانیا و مدیترانه به شمار می‌رود که در فاصله پنج دقیقه‌ای از ساحل کلئوپاترا معروف در منطقه داملاتاش قرار گرفته است. این مجموعه گردشگری و تفریحی حدود 20000 متر مربع مساحت داشته و 13000 متر مربع از این مساحت متشکل از پارک آبی سرباز و 7000 متر مربع آن پوشیده از سقف است. ضمنا پارک آبی آلانیا با دید بسیار چشم‌نواز به مناظر فوق‌العاده اطراف با ظرفیت روزانه 2000 نفر ساخته شده است که در اطراف آن هتل‌های متنوعی نیز وجود دارد که به شما خدمات بین‌المللی ارائه می‌دهند. از آکوا پارک در ردیف مهیج‌ترین تفریحات آلانیا نام برده شده است.

Fun in the water park of Alanya, Turkey

  • کانیونینگ و رافتینگ در آلانیا

پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه کانیونینگ و رافتینگ یک روز کامل را در پارک ملی تنگه‌ “کوپرولو” وقت بگذارید. به این فکر نکنید که یک روزتان را فقط برای یک کار می‌گذارید، بلکه این تجربه، قطعا این ارزش را دارد. این پارک بسیار زیبا و حیرت‌انگیز است و نیز در تنگه کوپرولو حسابی گشت و گذار و تفریح کنید و از تصویرهای زیبا و چشم‌گیر آن لذت ببرید و کلی عکس‌های یادگاری بگیرید. رافتینگ روی رودخانه خروشان‌ “کوپروچای” هم می‌توان تجربه‌ای باشکوه و هیجان‌انگیزی برای‌تان باشد. گشت و گذار در پارک کوپرولو و رافتینگ، برای‌تان حسابی خاطره می‌سازد و فراموش نکنید که از این سفر کوتاه در آلانیا نهایت لذت را ببرید.

 

  • یک روز به یادماندنی در آلانیا تلفریک

از دیگر تفریحات تابستانی آلانیا، می‌توان به آلانیا تلفریک اشاره کنیم. در واقع آلانیا تلفریک، راه جدید و جذابی برای بازدید از قلعه آلانیا و آثار تاریخی موجود در این منطقه است که در آگوست 2017 افتتاح شده است و در مدت زمان کوتاهی مورد توجه گردشگران و شهروندان خود ترکیه قرار گرفت. جالب است بدانید این خط تله‌ کابین، در 7 ماه اول ساخته شده میزبان 300 هزار میهمان بود. خط تله‌ کابین هوایی آلانیا تلفریک بین قلعه آلانیا و ساحل داملاتاش ساخته شده است. چشم‌انداز سواحل داملاتاش و کلئوپاترا هنگام صعود به قلعه از ایستگاه داملاتاش لذت سفرتان را دوچندان می‌‌کند و در ضمن آلانیا تلفریک، 900 متر یعنی از ساحل داملاتاش تا قلعه آلانیا ادامه دارد و شما می‌توانید به صورت پانوراما از منظره شگفت‌انگیز ساحل و دریا فیروزه‌ای مدیترانه لذت ببرید و به قلعه معروف و دیدنی آلانیا صعود کنید.

 

  • لذت پرواز با پاراگلایدر

به جرات می‌توانیم بگوییم که پاراگلایدر آلانیا از مهیج‌ترین و جذاب‌ترین تفریحات آلانیا در بازه زمانی تابستان است. کسانی که عاشق پرواز با پاراگلایدر هستید! شما می‌توانید به راحتی در آسمان این شهر پرواز کنید و خوشبختانه تور پاراگلایدر آلانیا می‌‌تواند رویای پرواز را برای شما برآورده سازد و برای هر کسی که علاقه‌مند است یک ورزش ماجراجویی و جدید را امتحان کند که هم ایمن باشد و هم سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز، این ورزش انتخابی عالی است. توجه داشته باشید که پاراگلایدر آلانیا کاملا ایمن می‌باشد؛ چون توسط خلبان باتجربه و مساعدت‌های حرفه‌ای پشتیبانی می‌شد و علاوه بر این، شما از تجهیزات ایمن استفاده می‌کنید. بنابراین، هر کسی که علاقه داشته باشد، این امکان هست که به راحتی و بدون تجربه قبلی و آموزش، فقط با همراهی خلبان ماهر و پشتیبانان این پرواز را تجربه کند.

The joy of flying with a paraglider

  • غواصی در آلانیا

غواصی یکی از محبوب‌‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌های آبی و تفریحات آلانیا به حساب می‌آید که روز به روز بیش‌تر مورد توجه گردشگران و توریست‌های خارجی قرار می‌‌گیرد. آب و هوا، محیط زیر آب زیبا و آب‌های شفاف و تمیز آلانیا باعث شده تا علاقه‌مندان غواصی در تعطیلات تابستانی تجربه غواصی خاطره‌انگیزی را داشته باشند. بی‌شک زندگی در زیر آب بسیار حیرت‌برانگیز و جذاب است و غواصی عمدتا برای جذب همین دنیای دست‌نیافتنی در زیر آب‌‌ها صورت می‌گیرد. در نهایت غواصی فرصتی بی‌نظیر است تا دنیایی زیر آب را کشف کنیم، حتی اگر برای مدت زمان محدودی باشد.

 

منبع : تور آلانیا تابستان 1402