یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

تور کیش نوروز 1403

۷ بازديد

تور کیش نوروز 1403

تور کیش نوروز برای ما ایرانی ها که ذاتا اهل سفر و تفریح هستیم، یه سفر منحصر به فرد و مفرح به حساب می آید و اینکه از قدیم همیشه سفر به عنوان منبع الهام بخش بزرگی شناخته میشد و یکی از بهترین روش ها برای بدست آوردن آرامش توصیف نشدنی و استراحت جسمی و فکری برای هر فردی می باشد. اگر مسافر تور کیش نوروز 1403 هستید و قبلا بارها به این مقصد سفر کرده اید، بی شک راز تماشای کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، تفریحات آبی و هیجان انگیزه جزیره و دیگر جاذبه های توریستی کیش شما را به اوج لذت می برد. همچنین تماشای اماکن باستانی در شهری که آب های خلیج فارس آن را در محاصره خود قرار داده، می تواند تجربه خاطره انگیز برای شما عزیزانی باشد که سفر خود را به توریستی ترین جزیره ایران در نوروز امسال شروع کردید.

 

مطمئنا بعد از کلی هیجان در سواحل این جزیره و گشت و گذار در میان جاذبه هایی که رنگ و بوی خاصی به این منطقه بخشیده است، استراحت در بهترین هتل های کیش می تواند اقامتی پر از آرامش را در مقابل دریای بی کران این منطقه برایتان بسازد. در فصل بهار آب و هوای کیش بسیار مطبوع و عالی است و اینکه در سال های اخیر تور کیش ویژه نوروز به پرطرفدارترین تور داخلی تبدیل شده است، ضمنا تور کیش از تهران، از مشهد، از تبریز، از اصفهان، از شیراز و دیگر شهرهای ایران با ارزان ترین قیمت به همراه آفرهای ویژه تور لحظه آخری کیش آژانس هواپیمایی سلام پرواز مجری مستقیم تورهای داخلی هم برگزار می شود.

قیمت تور کیش نوروز 1403

قیمت تور کیش نوروز به 2 عامل اصلی بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل محل اقامت انتخابی شما بستگی دارد. همچنین تعداد روزهای اقامت و فصلی که به این مقصد سفر می کنید نیز در نرخ تور کیش شما تاثیرگذار است و به طور معمول تورهای کیش ویژه نوروز به صورت پکیج ارائه می ‌شود و این امکان را ندارید که پرواز رفت و برگشت خود را تغییر بدهید، بنابراین به این موضوع توجه داشته باشید. در مورد هتل محل اقامت نیز این نکته را در نظر داشته باشید که هتل محل اقامت شما هرچه به مرکز کیش نزدیک ‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید پرداخت کنید و اگر هتل شما از مرکز شهر دورتر یا در حومه شهر باشد، هزینه اقامت شما به نسبت کاهش می یابد.

 

خوب دلیل اصلی تفاوت قیمت تورهای عید کیش با دیگر فصول سال در این است که با توجه به اینکه درخواست تور کیش در این بازه زمانی افزایش می یابد، تورهای نوروزی کیش اختلاف قیمت زیادی با تورهای کیش در دیگر ایام سال خواهند داشت. بنابراین در حالت عادی، این اختلاف قیمت نیز از 1,000,000 تومان به بالا نیز می ‌رسد. دلیل اختلاف قیمت تورهای نوروزی کیش افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت و هتل های کیش می‌ باشد. البته که توجه داشته باشید این اختلاف قیمت فقط به تورها و هتل‌ های کیش مربوط نیست و حتی شما در خرید سوغات و خورد و خوراک و… در عید با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه خواهید شد.

تور نوروز کیش ارزان و لحظه آخری

 

تور نوروز کیش ارزان و لحظه آخری یعنی زمانی که ظرفیت هواپیما و یا هتل تا لحظه آخر تکمیل نشده باشد و آژانس های مسافرتی تصمیم میگیرند که به دلیل متحمل نشدن ضرر مالی با پائین ‌ترین نرخ ممکن هتل و پرواز را به فروش برساند تا ظرفیت آن‌ ها تکمیل شود. باور کنید این حالت تنها در زمان ‌های خلوت و کم گردشگر کیش در سال اتفاق می افتد. چرا که در زمان‌ های پر تردد و تعطیلات رسمی و آخر هفته‌ ها مسافر تور کیش بیش از هر زمان دیگری می باشد، به همین دلیل امکانش کم است که ظرفیت پر نشود. بنابراین در ایام شلوغی و پر ترافیک سال مثل ایام تعطیلات نوروزی، همین طور در ایام تعطیلات تابستانی و دیگر ایام سال، مسافران جزیره کیش بیش از هر زمان دیگری هستند، پس نباید توقع داشته باشید در این بازه زمانی ها، پرواز یا هتل ‌ها جالی خالی داشته باشند و ارزان هم باشند. اگر در این ایام شلوغ به شما پیشنهاد تور ارزان و لحظه آخری داده شد، می بایستی حتما از کیفیت هتل و شرایط سفر اطمینان حاصل کنید چرا که در غیر این صورت ممکن است تعطیلات شما به کل خراب شود و وقت جبران هم نداشته باشید.

 

در ادامه توجه داشته باشید که اصولا یکی از بهترین روش ‌های فروش و تبلیغات تور کیش در بین آژانس ‌های مسافرتی در سراسر ایران ” تورهای لحظه آخری کیش ” می باشد. بطور معمول تورهای لحظه آخری از طریق پیامک یا اپلیکیشن ها در فضای مجازی به شما اطلاع رسانی می شود، چرا که به دلیل محدودیت زمانی، اطلاع رسانی تور لحظه آخری کیش از طریق روزنامه، تراکت، بنر و… امکان پذیر نیست و سالهاست که این روش به کل منسوخ شده است. البته اگر جزو مسافران ثابت یا جزو باشگاه مشترکین مجموعه مسافرتی سلام پرواز باشید، شانس این را دارید که جزو اولین نفراتی باشید که از نرخ تورهای لحظه آخری کیش ویژه نوروز 1401 با خبر می شوید.

بهترین زمان خرید تور کیش نوروز 1403

تعطیلات نوروز، بهترین زمان برای سفر به جزیره زیبای کیش می باشد. دلیل این موضوع هم، آب‌ و هوای مطبوع و خنک و طبیعت جذاب جزیره کیش در اوایل بهار است و اگر مشکلی با نرخ بالای تور کیش نوروزی ندارید، پیشنهاد ما این است که حتما تعطیلات نوروز را برای سفر به کیش انتخاب کنید. برای رزرو و یا خرید تور کیش بهار 1403 نیز بهتر است حداقل از یک ماه قبل اقدام به رزرو تور مورد نظرتان کنید. در کل بهترین زمان خرید تور کیش نوروزی، به زمان سفر شما بستگی دارد و نیز در صورتیکه ترجیح بدهید نیمه اول تعطیلات نوروز به کیش سفر کنید، بهتر است تور خود را اواسط بهمن خریداری کنید و اما اگر دوست دارید نیمه دوم تعطیلات راهی تور کیش شوید، بهتر است تور خود را در هفته اول عید نوروز خریداری کنید؛ چرا که معمولا تورهای کیش نوروزی در هفته اول عید کاهش قیمت قابل توجهی دارند.

 

منبع : تور کیش نوروز 1403

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.